Model obsahuje procesy• Marketing (1), Zabezpečuje monitoring trhu, konkurencie a skúma nové trendy.
•
Vývoj produktov cez program (2), Zabezpečuje tvorbu nových produktov spoločnosti.
•
Osvojenie + štandardy produktu (3), Zabezpečuje prípravu pracovníkov na realizáciu zákaziek nového (inovovaného) produktu a vytvorenie potrebných štandardov pre marketing, obchod a realizáciu zákazky.
•
Obchod (4), Zabezpečuje vyhľadávanie potenciálnych zákazníkov, realizáciu ponukového riadenia až po u...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.