Reklamy ktoré chcu predať nie len produkt „sensu striete“ ale snažia sa odkázať na ideu (telerancia, ekologia)
zmenu doterajšieho spravania (nepoužívanie drog, pozužív. prezervatívov, rozumne šofer. autom)
odkázanie peňažnej (materialnej) hodnoty napr. (prírodné nešťastia, detská onkologia)
- je to druh reklamy, ktorý sa týka dôležitých socialno-spoločenských problémov, ktorých riešenie sa snaží vyvolať reklamnými prostriedkami
Kampane objavujúce sa v médiách, ale často prejdú bez povšimnu...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.