Netúžia vyzerať' ako celebrity, okolo bilbordov chodia nevší¬mavo, neveria reklame a v televízii by ju najradšej zakázali. Nejedná sa len o nespokojných notorických frflosov, antiglobalistov ci hippisákov. Ako ukazuje prieskum Market & Media & Lifestyle (MMLTGI) je aj me¬dzi spotrebitel'mi, ktorí majú v súčasnos¬ti menej ako pät'desiat rokov, vel`a reklam¬ných skeptikov. Najstarší z nich mali v ro¬ku 1989, po ktorom nastal vo východ¬nom bloku dovtedy nevídaný boom reklamy a trhu celkovo...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.