1. otázka - Objasnite pojmy „špeciálno-pedagogická diagnostika“, „diagnostika“, „diagnóza“, „prognóza“. Opíšte kritéria a postupy diagnostiky školskej pripravenosti – diagnostika kognitívneho a sociálneho vývinu, diagnostika motoriky a reči, využitie testov v procese diagnostikovania detí predškolského veku.
Získavaním poznatkov o postihnutom/narušenom jednotlivcovi sa zaoberá špeciálno-pedagogická diagnostika
- špeciálno-pedagogická diagnostika je cieľavedomá činnosť zameraná na rozpoznanie ...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.