Spoločenský marketing
Táto koncepcia je v súčasnosti najpopulárnejšia pre veľké uznávanie ochrany spotrebiteľov a verejnosti.Existuje legislatívna ochrana.
- definícia – najnovšia filozofia marketingového manažmentu pričom firma zameriava svoje marketingové rozhodnutia na tri aspekty :
o Potreby spotrebiteľov
o Svoje vlastné požiadavky – zisk
o Dlhodobé záujmy spotrebiteľov a spoločnosti (týmto bodom sa spoločenský marketing líši od marketingu)
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.