Podľa veľkej ekonomickej encyklopédie sú spotrebiteľské organizácie definované ako vládne, mimovládne, svojpomocné, súkromné a iné organizácie, ktorých poslaním je vytvárať priestor ekonomickej a politickej slobody, v ktorom sa každý občan môže stať aktívnym spolutvorcom svojho osobného, aj spoločenského spôsobu spotreby. Svojim členom poskytujú potrebné služby pri dodržiavaní spotrebiteľských práv a realizácii spotrebiteľskej politiky. Majú formu národných inštitúcií, ktoré sú na celosvetovej ú...
Zdroje a obchod (Eli Heckscher a Bertil Ohlin Model)
Špecifické faktory a rozdelenie príjmov (Paul Samuelson - Ronald Jones Model)
Štandardný model obchodu (Paul Krugman - Maurice Obsfeld Model)
Konkurenčná výhoda (Michael Porter Model)
Gravitačný model
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.