7 stran teoria + 4 stany aplikacia vo vybranej firme
V oboroch, v ktorých je pokrok technológie najrýchlejší, je potrebný stály tok nových výrobkov a materiálov, ale existuje veľa odvetví, v ktorých je rýchlosť zmeny mierna. Úlohou výskumných a vývojových laboratórií v takýchto oboroch je skúmať všetky stránky výrobného procesu a zaisťovať stále zlepšovanie. Na to sa može použiť hodnotová analýza, ktorá je účelným zostavením súboru metód, ktorého zmyslom je hľadanie a navrhovanie zlepšeného ...
Profit Impact of Market Strategy, 5 strán teória + 3 strany aplikácia vo vybranom podniku.
1. Úvod
Strategické rozhodovanie je vždy veľmi zodpovedná činnosť a nezaobíde sa bez veľkého množstva informácií a modelov. Existuje veľa metód a postupov, ako správne rozhodovať, ale zároveň je také rozhodovanie spojené s veľkou mierou neistoty. Túto neistotu (respektíve riziko) môžeme znižovať získaním informácií, ktoré sú relevantné, včasné a získame je s prijateľnými nákladmi...
2. Čo je to PIMS
Ex...
3 strany teoria + 5 stran prakticka cast (aplikacia STEP analyzy vo vybranom podniku)
Marketingová situačná analýza
Ide o komplexný prístup k zaznamenaniu dôležitých faktorov ovplyvňujúcich činnosť podniku vo vzájomných súvislostiach. Výsledok slúži ako podklad pre ďalší krok v marketingovom riadení, a to pre tvorbu stratégii. Dôležitosť marketingovej situačnej analýzy rastie s nestabilitou a zložitosťou prostredí, v ktorom sa podnik nachádza. Je dôležité zaistiť, aby marketingová situačná a...
Ako pracuje ABC v praxi:
Prvým krokom pri implementácii modulu ABC je rozdelenie podniku na mozaiku aktivít. Potom sa stanovia väzby medzi nákladovým účtami a aktivitami spolu s rozvrhovými základňami.
V nasledujúcom kroku sa určia vzťahy medzi aktivitami navzájom (napr. riadenie ľudských zdrojov poskytuje “služby” pre ostatné činnosti) a v závere väzby z aktivít na výrobky, služby a na zákazníkov.
Marketing
Marketingom sa rozumie plánovanie, koordináciu a kontrolu všetkých činností podniku, ktoré sú zamerané na trh. V kratšom vyjadrení o marketingu môžeme hovoriť ako o vedení podniku orientovanom na trh. Marketing akceleruje úspech na trhu. Moderné firmy sa bez marketingovej stratégie nezaobídu
1.2 Marketingová stratégia
Marketingová stratégia je to súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa. Marketingová stratégia vychádza z podnikových cieľov a pre...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.