V závere môžeme konštatovať, že všetky zainteresované spoločnosti majú vhodne definované svoje poslania a vízie. Avšak ich stratégie zväčša nemajú žiadne metriky, cieľové hodnoty a ani opatrenia a sú vcelku dosť povrchné. Aj keď je nám viac menej jasné, že zverejnené stratégie plnia skôr funkciu prezentačnú ako účelovú funkciu.
Z porovnania podnikov vyplynulo, že spoločnosť IDEEX, s.r.o. má najlepšie sformulované poslanie, naopak najhoršie poslanie má spoločnosť SLOVENSKÉ ELEKTRÁRNE, a.s...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.