Strategický marketing organizácie zameranej na seniorov - Poistovňa APIA
Seminárna práca28 s. / 2. roč. / doc
Úvod a charakteristika subjektuSubjektom, ktorému som sa vo svojej práci rozhodla venovať, je Austrálska agentúra pre poistenie seniorov - APIA (Australian Pensioners Insurance Agency). Táto špecializovaná poisťovňa je členom skupiny Suncorp, jednej z vedúcich austrálskych organizácií zaoberajúcej sa poistnými a finančnými službami.Keďže na poistnom trhu existuje obrovské množstvo spoločností, aj APIA hľadala spôsoby, ako sa odlíšiť od ostatných subjektov podobného zamerania a rozhodla sa koncen...
|
|
0,3 |
13x |
|
Analýza Ústredného inštitútu vzdelávania a psychológie Bratislava
Semestrálna práca35 s. / 2. roč. / doc
Téma mojej seminárnej práce je analýza Ústredného inštitútu vzdelávania a psychológie Bratislava, ktorý zabezpečuje vzdelávanie a overovanie odbornej a psychologickej spôsobilosti na výkon práce v železničnej prevádzke. V nasledujúcich kapitolách som sa snažila prakticky aplikovať získané vedomosti z teórie strategického marketingu a pozrieť sa ako sa tieto premietajú do konkrétnych činností mnou vybranej firmy.Prvé kapitoly sa zaoberajú definovaním hierarchických stratégií a situačnou analýzou ...
|
|
0,5 |
1x |
|
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing)
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / doc
Organizačná štruktúra je množina prvkov, resp. štruktúrnych jednotiek organizácie a vzťahov medzi nimi.Prvkom, štruktúrnou jednotkou je ucelená časť organizácie, a to útvar a pracovisko. Útvar má vymedzenú funkciu, právomoci a zodpovednosti a je prepojený vertikálnymi a horizontálnymi väzbami s inými útvarmi.Vzťahy medzi nimi sú informačné väzby, ktoré pomáhajú realizovať nevyhnutné informačné prepojenie na plnenie vykonávacích procesov. Je to informačný proces výsledkov rozhodovania po hierarch...
|
|
3,8 |
13x |
|
Marketingový plán stavebnej spoločnosti Doprastav, a.s.
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Doprastav, a.s., je moderná stavebná spoločnosť, ktorá už viac ako pol storočia vytvára stavebné diela vysokých architektonických a úžitkových hodnôt . Počas svojho vývinu sa vyprofilovala na najväčšiu, najsilnejšiu a najstabilnejšiu stavebnú spoločnosť na Slovensku, ktorá patrí k špičkám vo svojom odbore. Doprastav, a.s., je od roku 2001 súčasťou nadnárodnej skupiny DDM Group, ktorá patrí k najväčším stavebným zoskupeniam na území Českej a Slovenskej republiky. Okrem Doprastavu, a.s. a jeho dcé...
|
|
0,2 |
23x |
|
Typy rastových stratégií - strategický marketing
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / docx
Strategický riadiaci proces je súborom činností a rozhodnutí, ktoré vedú k formulovaniu plánu podniku a jeho realizácii. Je podstatnou súčasťou aktivít každého moderného podniku (či už je malý alebo veľký), ktorý pôsobí v trhových podmienkach. Jeho úlohou je dlhodobé usmerňovanie činností podniku tak, aby bolo naplnené jeho poslanie a zaistené ciele. Zahŕňa kľúčové rozhodnutia a kľúčové kroky, realizované vrcholovým vedením podniku i vedením jednotlivých podnikových útvarov s jednotnou úlohou: v...
|
|
0,1 |
16x |
|
Dagmar Lesáková a kol.: Strategický marketing (1.časť)
Skriptá80 s. / 4. roč. / pdf
Ide o sken prvej polovice učebnice na Strategický marketing (kapitoly 1 až 7, vrátane).1 PODSTATA A VYMEDZENIE STRATÉGIECieľom kapitoly je:- vysvetliť podstatu strategického riadenia podnikov,- charakterizovať tri úrovne stratégií používaných v podnikateľských subjektoch,- uviesť základné prístupy k vymedzeniu stratégie,- definovať marketingovú stratégiu a jej základné charakteristiky,- vymedziť pojem a vlastnosti konkurenčnej výhody.1.1 PODSTAT STRATEGICKÉHO RIADENIA PODNIKOVStratégia je nástro...
|
|
10,9 |
5x |
|
Strategický marketing (charakteristiky, princípy, filozofia...)
Referát7 s. / 2. roč. / docx
Strategický marketing Charakteristiky marketingu1. Cieľom marketingu je poznať a rozumieť zákazníkovi tak dobre, že výrobok alebo služba mu budú vyhovovať a samy sa predajú.2. Marketing je prostriedok, pomocou ktorého sa rozvíja a sprostredkuje blahobyt ľudí.3. Slovo marketing pochádza z anglických slov market- trh a ing- činnosť, číže slovo marketing môžeme voľne preložiť ako činnosť s trhom. 4. Marketing je vedná disciplína, ktorá sa zameriava na uspokojovanie potrieb zákazníkov.5. Marketing j...
|
|
0,1 |
1x |
|
Apple Inc. (seminárna práca - Strategický marketing)
Seminárna práca67 s. / 4. roč. / zip
Seminárna práca sa zaoberá rozborom spoločnosti APPLE Inc., jeho históriou, charakteristikou z ekonomického hľadiska, vývojovými etapami, postavením na trhu, rozborom vyrábaných produktov, analýzou jeho mikro a makroprostredia, SWOT analýzou danej spoločnosti a analýzou konkurencie a stratégií. Práca obsahuje word (28 strán) a tiež prezentáciu (39 strán).
|
|
9,4 |
47x |
|
Projekt-Strategický marketing- firma STRUBE.sk
Projekt31 s. / 4. roč. / docx
Cieľom tohto projektu je vysvetliť, ako funguje marketing Strube SK, spol. s.r.o. a skúmať marketingovú komunikačnú stratégiu a možnosti spoločnosti zlepšenia pre Strube SK. Neustálym zavádzaním nových plodín a odrôd na slovenský trh sa môžu vyskytnúť nové propagačné možnosti. Zavedenie a realizácia nových, moderných prístupov v oblasti marketingovej komunikácie pre Strube SK by bol účel tejto práce.
|
|
0,8 |
2x |
|
Coca-Cola s.r.o. stretegický marketing
Seminárna práca25 s. / 2. roč. / docx
Predmet podnikania: - výroba nealkoholických nápojov, balených vôd a vôd s príchuťou, džúsov, nektárov, športových a energetických nápojov, nápojov na báze kávy, čaju a výťažkov z bylín,- výroba základných surovín pre nealkoholické nápoje, - kúpa tovaru na účely jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti v rozsahu voľnej živnosti - veľkoobchod, - kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi v rozsahu voľnej živnosti - maloobchod, - sprostredkovateľská činnosť, - poskytovanie časov...
|
|
0,1 |
59x |
|
SWOT analýza - strategický marketing
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Seminárna práca je zameraná na priblíženie problematiky týkajúcej sa SWOT analýzy, ktorá je ľahko použiteľným nástrojom na rýchle spracovanie prehľadu o strategickej situácii podniku.
V teoretickej časti sme v krátkosti vysvetlili pôvod a význam pojmu SWOT analýza. Taktiež sme uviedli proces jej tvorby a štruktúru. Tieto teoretické informácie sú podkladom pre spracovanie praktickej časti seminárnej práce.
Praktická časť práce je zameraná na špecifikovaní SWOT analýzy na konkrétnom podniku...
|
|
0,2 |
38x |
|
Marketingová štúdia vybraného podniku - MPS, s. r. o.
Semestrálna práca20 s. / 2. roč. / doc
Marketingová filozofia- určiť poradie medzi konkurentmi: o firma ponúka trvalo štandardný sortiment, a to: poradenstvo pri výbere produktu a poisťovne, tvorba poistnej zmluvy a starostlivosť o klientao na trhu je veľké množstvo maklérskych spoločností podobných firme MPS, pričom musia stále brať do úvahy aj nespočetné množstvo obchodných zástupcov jednotlivých poisťovnío základným krédom spoločnosti MPS je klásť dôraz na neustálu starostlivosť o klienta, pretože sa riadia tým, že lepšie mať mene...
|
|
0,4 |
5x |
|
SENIOR - geriatrické centrum v Modre
Seminárna práca16 s. / 3. roč. / doc
SENIOR - geriatrické centrum, je neziskovou organizáciou, ktorej hlavným cieľom je vytvárať dôstojný domov starším ľuďom. Organizácia je presvedčená, že poskytovanie sociálnej starostlivosti starším ľuďom by malo patriť do oblasti ľudskej činnosti, v ktorej primárne nejde o zisk. Činnosť organizácie je financovaná výhradne z prostriedkov, ktoré vložili do neziskovej spoločnosti zakladatelia, neskôr pribudli dobrí sponzori a samospráva. Zariadenie poskytuje svoje služby už 4. rok v moderných, čer...
|
|
0,2 |
21x |
|
Domov dôchodcov a domov socialnych služieb Kremnica
Seminárna práca33 s. / 2. roč. / doc
ÚvodPre seminárnu prácu zo strategického marketingu som si vybral subjekt (domov dôchodcov) ktorý sa nachádza v Kremnici. Vybral som ho preto, lebo je situovaný v Bansko Bystrickom samosprávnom kraji odkiaľ pochádzam aj ja. Domou dôchodcov ktorý bude témou mojej seminárnej práce sa nazýva Domovom dôchodcov a domovom sociálnych služieb v Kremnici (daľej len ako DD a DSS).
Charakteristika subjektuDD a DSS v Kremnici je zriadený Banskobystrickým samosprávnym krajom ako rozpočtová organizácia s ...
|
|
0,3 |
42x |
|
Strategický marketing - študijný materiál, prehľad
Poznámky22 s. / 1. roč. / docx
1. Definícia Strategický marketingStrategický marketing môžeme charakterizovať ako proces, ktorý je spojený hlavne s vypracovaním:• Analýz faktorov vnútorných podmienok podniku• Analýz faktorov príležitostí a ohrozenia podniku• Analýz faktorov konkurencie• S participáciou na vytvorení súboru cieľov podniku a na formulovaní podnikových stratégií na ich dosiahnutie• So stanovením marketingových cieľov• S voľbou marketingových stratégií na dosiahnutie marketingových plánov• S komplexným riadením ma...
|
|
0,2 |
11x |
|
Strategický marketing - vypracované otázky na skúšku
Vypracované otázky25 s. / 4. roč. / doc
Vypracované otázky (81 otázok) na skúšku zo Strategického marketingu na SPU v Nitre.
1. Definície marketing a strategický marketing
Marketing je podniková filozofia založená na poznaní trhu.
Marketing orientuje podnik na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov.
Marketing je metóda, postup uvedenia nápadu na trh.
Marketing je spôsob riadenia a podnikania.
Strategický marketing je aktivita založená na riadení jednotlivých činností a ich koordinácií a súčinnosti čiastkových op...
|
|
0,3 |
46x |
|
Strategický marketing (výcuc z knihy, vhodné ako príprava na skúšku)
Prednášky41 s. / 4. roč. / doc
Dokument obsahuje kompletnu prednášku s popisom a analýzou postupov pri startegickej analýze marketingovych činnosti. Je to výcuc z knihy, vhodné ako príprava na skúšku...Marketing a strategický marketing Marketing znamená uvedomelé, na trh orientované vedenie podniku, kde zákazník je v centre pozornosti počas celého podnikateľského procesu. Cieľom marketingu je prostredníctvom výmeny uspokojovať potreby, želania a dopyt zákazníkov, vytvoriť pre zákazníkov hodnoty, a tak zabezpečiť splnenie stan...
|
|
0,5 |
40x |
|
Masážne štúdio Jasmin - marketingová stratégia
Projekt16 s. / 4. roč. / docx
Vypracovaná marketingová stratégia (výrobková, cenová, distribučná, komunikačná politika) pre konkrétny podnik. V tomto prípade ide o fiktívny podnik.
2 Vízia, poslanie, filozofia
Všetci sme závislí na zdraví, stabilite a prosperite komunity....
Vízia: Masážou k duševnej rovnováhe.
Poslanie: Naším poslaním je poskytovať kompletnú terapeutickú starostlivosť s cieľom nájsť fyzickú bolesť, zmierniť ju a postupne odstrániť. Zároveň sa snažíme zistiť jej príčiny, a tým pomôcť navráteniu st...
|
|
0,4 |
31x |
|
Strategický marketingový manažment
Prednášky70 s. / 2. roč. / doc
1. Podstata a vymedzenie stratégie1.1 Podstata strategického riadenia podnikovStratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie.Cieľ:- vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky),- hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?), - smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) - bázou je „kritérium efek...
|
|
0,8 |
26x |
|
Jednoduché a multikriteriálne podnikateľské portfólio
Semestrálna práca14 s. / 2. roč. / doc
Podnikateľské portfólio je súhrn všetkých aktivít podniku, ktoré majú svoj prejav na trhu. Je vyjadrením činností podnikateľských jednotiek alebo produktov podniku vo vzťahu k úspešnosti ich realizácie v marketingovom prostredí.
Portfólio analýza je jednou časťou strategickej analýzy. Jej výsledkom sú východiská pre formuláciu portfólio stratégií. Je to druh vnútropodnikovej analýzy.
Cieľom portfólio analýzy je identifikovať, analyzovať a ohodnotiť všetky relevantné faktory, o ktorých možno...
|
|
0,3 |
6x |
|
Správa z odbornej praxe vo firme INCAR
Ekonomický plán16 s. / 4. roč. / docx
Popis a charakteristika činnosti podniku, podiel na vlastnej činnosti počas praxe a podnety na zlepšenie činnosti podniku.
1 INCAR s.r.o.
Sídlo: Vinárska 14, 951 41 Lužianky, okres Nitra
Deň vzniku: 1.1. 2000
IČO: 31 414 206
INCAR s.r.o. je obchodno - dopravná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou a moderným vozovým parkom, ktorý sa z roka na rok rozrastá a v súčasnosti má viac ako 250 vozidiel.
Spoločnosť poskytuje služby - logistika - v oblasti vnútroštátnej a medzinárodnej cestnej nák...
|
|
0,1 |
34x |
|
Cestovná kancelária Liptour - Strategický marketing
Seminárna práca22 s. / 2. roč. / doc
Predmetom mojej seminárnej práce je cestovná kancelária Liptour, ktorá pôsobí v troch slovenských mestách a nie je veľmi známa. V mojej práci som sa snažila využiť a prakticky aplikovať svoje teoretické vedomosti zo strategického marketingu na túto spoločnosť.
V prvých častiach som sa zaoberala charakteristikou podniku a definovaním stratégie. V ďalších kapitolách som rozobrala analýzy od situačnej analýzy až po analýzu konkurencie, odvetvia a zákazníkov, kde som využila model 5W a ABC analýzu...
|
|
0,3 |
65x |
|
Simulácia marketingu firmy Triple „S“ catering, s.r.o.
Seminárna práca14 s. / 2. roč. / doc
Cateringové služby sú v dnešnej dobe na slovenskom trhu nedostatočne rozvinuté a do budúcna má toto odvetvie potenciál rásť. Vzhľadom k tomu sme sa rozhodli „podnikať“ v tejto oblasti služieb. Okrem tradičného zabezpečovania pokrmov sme sa rozhodli spestriť túto ponuku o nové kreatívne služby, ktoré tu doteraz neboli poskytované. V našej práci uvidíte podrobne rozpracované ciele a zámery našej firmy v Slovenskej republike a neskôr aj v zahraničí.
|
|
0,4 |
18x |
|
Marketingový plán - G-STRING (výroba a predaj spodnej bielizne vysokej kvality)
Seminárna práca19 s. / 2. roč. / doc
1. Úvod - popis firmy
Firma G-STRING, ktorá podniká v textilnom priemysle je zameraná na výrobu a predaj spodnej bielizne vysokej kvality a vlastnej značky a nachádza sa na Žehrianskej ulici 47 v Bratislave. Bola založená v roku 2004. V tomto roku ju tvorila iba jedna predajňa a o 2 roky neskôr sa firma mohla rozšíriť na 2 predajne vďaka veľkému úspechu medzi zákazníkmi. V roku 2009 ju tvorili už 4 predajne a v súčasnosti ju tvorí 7 predajní. Predajne sa nachádzajú v obchodných centrách v Brati...
|
|
0,1 |
24x |
|
Strategický marketing
Vypracované otázky21 s. / 2. roč. / docx
1. Definície marketing a strategický marketing Marketing je podniková filozofia založená na poznaní trhu.Marketing orientuje podnik na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov.Marketing je metóda, postup uvedenia nápadu na trh.Marketing je spôsob riadenia a podnikania.Strategický marketing je aktivita založená na riadení jednotlivých činností a ich koordinácií a súčinnosti čiastkových opatrení do jednotného systému, ktorý vedie k dosiahnutiu marketingových cieľov.Strategický marketing je proces zlade...
|
|
0,1 |
6x |
|
Strategický marketing firmy
Seminárna práca27 s. / 2. roč. / docx
Cieľom tejto seminárnej práce bude všímať si aplikáciu teoretických poznatkov zo strategického marketingu v praxi vo firme STROJSPIŠ spol. s r.o.
Firma STROJSPIŠ, spol. s r.o. bola založená v roku 1996 so sídlom v Spišskej Novej Vsi. Je súkromnou firmou a nástupníckym subjektom štátneho podniku STS Spišská Nová Ves, ktorý bol založený v roku 1948. Stavia na základoch viac ako 50 ročnej tradície v strojárenskej výrobe. Firma je jedna z menších vo svojom odvetví s ročným obratom 2,3 mil. € Šta...
|
|
0,1 |
8x |
|
Marketingový audit
Seminárna práca6 s. / 2. roč. / doc
Seminárna práca o marketigovom audite z knihy Strategický marketing od D. Lesákovej.Témou mojej práce bol marketingový audit, takže mojou snahou bude vysvetliť pojem marketingový audit, charakterizovať jeho zložky, objasniť proces jeho realizácie a poukázať na jeho význam.Audit sa spája vo všeobecnosti s finančnou stránkou podniku ako účtovný audit, ale v podnikovej praxi sa stretávame aj s ďalšími typmi auditov a to napr. s auditom kvality, auditom riadenia, personálnym auditom, auditom výroby,...
|
|
0,1 |
14x |
|
Strategický marketing (spracované kapitoly z knihy Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment)
Poznámky7 s. / 2. roč. / doc
STRATÉGIA: nástroj, kt. podnik využíva na dosiahnutie svojich cieľov- vymedzujú sa dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú sa zdroje na ich dosiahnutie- aktívne reagovať na zmeny v prostredí, ovplyvňovať ich a nie pasívne vyčkávať a reagovať na vplyvy prostrediazákladné znaky: externá orientácia na trh (citlivosť na želania zákaz), aktívne smerovanie sg (ovplyv udalosti v prostredí), kvalitný info systém, kontinuálna analýza a rozhodovanie, hodnotenie viacerých altern...
|
|
0,1 |
3x |
|
Strategický marketing
Študijný materiál25 s. / 5. roč. / doc
1. Definujte stratégiu na základe 5P podľa Mintzberga a popíšte význam stratégie pre podnikH.Mintzberg - definuje stratégiu na základe 5P:• stratégia ako plán (plan) - cieľavedome usmerňované konanie, je návodom na správanie sa v určitej situácii• manéver (ploy) - súčasťou plánu a je stratégiou v zmysle úskoku alebo ľsti prostredníctvom ktorého chce podnik zmiasť súperov• šablóna (pattern) - určitá pravidelnosť v konaní, je to určitá logika strategického myslenia• postavenie (position) - umiestn...
|
|
3,2 |
1x |
|
Strategický marketingový manažment - výcuc z knihy
Poznámky78 s. / 2. roč. / doc
Skrátená kniha "Strategický marketingový manažment" na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave - Dagmar Lesáková a kol., 2004
náhľad v dokumentácii
|
|
0,9 |
10x |
|
Obsah marketingového plánu
Seminárna práca14 s. / 2. roč. / doc
Marketingový plán je výsledok marketingového plánovania, teda snahy o dosiahnutie súladu medzi podnikovými marketingovými cieľmi, trhovými príležitosťami a podnikovými zdrojmi. Proces marketingového plánovania býva vo firmách každoročnou záležitosťou.
Marketingový plán vyjadruje ciele, ktoré sa podnik snaží v priebehu roka dosiahnuť spolu s postupmi slúžiacimi na ich dosiahnutie. Berie do úvahy želania zákazníkov, takisto výnimočné kompetencie podniku. Dôležitým znakom marketingového plánu by...
|
|
0,1 |
5x |
|
Senior Care
Seminárna práca23 s. / 2. roč. / doc
Ukážka:Úvod Pre moju seminárnu prácu som si vybral spoločnosť Home Instead Senior Care so sídlom v Omahe v americkom štáte Nebraska. Ide o spoločnosť poskytujúcu starostlivosť o seniorov, ktorá je perspektívnym odvetvím v súvislosti s trendami v budúcom vývoji svetovej populácie
|
|
0,2 |
6x |
|
Ekonomický plán - Kvetinárstvo MADUX, s. r. o.
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
ÚVOD MADUX, s. r. o. je kvetinárstvo, ktorého vznik sa datuje na rok 1935. Zakladateľmi boli pán Velič a pán Varga, ktorých cieľom bolo priniesť na slovenský trh zahraničné produkty - kvetiny. Pôsobila až do roku 1951, kedy bolo znárodnené. Sídlo bolo na Vazovovej 4 v Bratislave. Tovar dovážali osobne z Holandska, neskôr za pomoci distribučnej firmy Fergie. V roku 1951 sa stal podnik štátnym a jeho činnosť postupom času zanikla, konkrétne v roku 1960. Priestory boli vrátene v roku 1990 potomkom ...
|
|
0,2 |
15x |
|
Úvod do strategického marketingu a jeho základné kategórie
Prednášky41 s. / - roč. / doc
Stratégia a marketingová stratégiaStratégia» pojem pochádza zo starovekého Grécka a súvisel s vojnami → umenie veliteľa viesť boj» v terminológii obchodníkov a výrobcov znamená schopnosť rozhodovať na základe vysokej odbornosti a profesionality» stratégia je riadenie určitej činnosti pre dosiahnutie základných cieľov, obecný postup, umenie koncepčne dosahovať stanovené ciele» taktika je tu chápaná ako „v danej situácii voľba čiastkových, priestorovo a časovo obmedzených postupov“» vo všeobecnom ...
|
|
0,8 |
3x |
|
Všetky prednášky na Strategický marketing
Prednášky203 s. / 2. roč. / zip
1.1 Marketingový řídící proces
Situační analýza
Strategické záměry
Marketingové programy
Koordinace a kontrola
1.1.1 Situační analýza
Vnitřní analýza
Přehled marketingové efektivnosti
Marketingový audit
Analýza ABC
Portfolio analýza
Analýza ziskovosti a marketingové produktivity
Vnější analýzav
Analýza a měření trhu
Analýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé)...
|
|
5,0 |
1x |
|
Súhrn prednášok z predmetu Strategický marketing
Prednášky58 s. / - roč. / doc
Stratégia a mark.stratégia: prechádza zo starovekého Grécka, súvisel s vedením vojen. Znamenalo umenie veliteľa viesť boj. V terminológii obchodníkov znamenal schopnosť rozhodovať na základe vysokej odbornosti a profesionality. Vo všeobecnosti pod stratégiou rozumieme riadenie určitej činnosti pre dosiahnutie základných cieľov, obecný postup, umenie koncepčne dosahovať stanovené ciele a taktika je tu chápaná ako v danej situácii voľba čiastkových priestorovo a časovo obmedzených postupov. Vo vše...
|
|
0,7 |
7x |
|
Prednášky z predmetu Strategický marketing
Prednášky80 s. / 2. roč. / rar
1.1.1 Situační analýza• Vnitřní analýzaPřehled marketingové efektivnostiMarketingový auditAnalýza ABCPortfolio analýzaAnalýza ziskovosti a marketingové produktivity• Vnější analýzaAnalýza a měření trhuAnalýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé)
|
|
1,5 |
59x |
|
Multifaktorové matice (seminárna práca z predmetu Strategický marketing)
Seminárna práca43 s. / 2. roč. / doc
Témou seminárnej práce sú multifaktorové portfólio matice, medzi ktoré zaraďujeme Multifaktorovú portfólio maticu GE, Shellovu maticu, Hofer-Schendlerovu maticu a Portfólio maticu životného cyklu(ADL). V teoretickej časti za budem zaoberať ich významom pre strategické podnikateľské jednotky z hľadiska návrhu tvorby stratégie. Ozrejmím tvorbu jednotlivých matíc, ich zloženie a indikátory, ktoré priamo vplývajú na konečné zloženie matice.
|
|
4,4 |
6x |
|
Strategický manažment projekt - Elektronik s.r.o.
Semestrálna práca14 s. / - roč. / doc
Elektronik s.r.o.O násSme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť so sídlom v Piešťanoch s pôsobnosťou na celom území Slovenska. Vízia spoločnostiPoskytovaním služieb na úrovni svetového štandardu sa chceme stať vyhľadávanou spoloč-nosťou pre najnáročnejších zákazníkov. Chceme sa stať jednou z vedúcich spoločností na Slovenskom trhu v oblasti autodiagnostiky a autoelektroniky v spolupráci so zahraničnými obchodnými partnermi. PoslanieNaša spoločnosť poskytuje servis v oblasti autodiagnostiky a...
|
|
0,2 |
45x |
|
Vypracované okruhy ku skúške z predmetu Strategický marketing
Vypracované otázky6 s. / 2. roč. / doc
1. Štruktúra marketingového riadiaceho procesu
Marketingový riadiaci proces
Situačná analýza ... Strategické zámery ... Marketingové programy
Koordinácia a kontrola
Situačná analýza:
• Vnútorná analýza
– Prehľad marketingovej efektívnosti
– Marketingový audit
– Analýza ABC
– Portfólio analýza
– Analýza ziskovosti a marketingovej produktivity
• Vonkajšia analýza
– Analýza a meranie trhu
– Analýza subjektov trhu (zákazníci, konkurenti, distribútori, dodávatelia)
Strategické zámery:...
|
|
0,1 |
8x |
|