Základné pojmy
- reklamná agentúra, marketingová agentúra, komunikačný dom (agentúra)– odborné firmy špecializ. na market.komunikáciu; ostatné spoločnosti im zverujú do opatery svoje značky a ich imidž, zadávajú im prípravu komunik.stratégií značiek a reklam.kampaní; líšia sa rozsahom ponúkaných služieb
- výskum trhu – veľmi dôležitá súčasť prípravy reklamnej kampane – najmä pri plánovaní stratégie značky, pri testovaní kreatívnych riešení, pri meraní efektívnosti kampaní
- Omnibus – k...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.