Poznámky z prednášok k predmetu Systém a organizácia práce v reklamnej agentúre
1.
globálne – RA má pobočky na viacerých kontinentoch; zdieľa klientov s inými
lokálne – má pobočky na 1 kontinente, v 1 krajine, funguje v rámci 1 mesta; zháňa si klientov sama
2.
sieťová – je súčasťou siete, ktorá môže byť v 3 krajinách; výhodou je prísun klientov zo siete
nezávislá – nemusí rešpektovať sieť, vytvára si stratégiu sama. Neberie ohľad na iné agentúry v sieti
3.
fullservisová – je sch...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.