Charakteristika segmentov trhu, podstata segmentačného výskumu, segmentačné premenné,....
Segmentácia
• hľadanie vzťahu medzi potrebami zákazníkov a marketingovými aktivitami firmy.
• Nájdenie tohto vzťahu pomáha identifikovať relatívne homogénne skupiny spotrebiteľov (zákazníkov), ktorí sa vyznačujú podobnými potrebami, čo sa týka produktov či služieb, ako aj podobnou reakciou na marketingovú akciu predajcu,
• Tieto skupiny sú tzv. trhové segmenty.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.