Úspešný marketing začína identifikovaním a pochopením potrieb a želaní spotrebiteľov a potom ich transformovaním do marketingového programu, ktorý uspokojuje spotrebiteľov. Marketingoví manažéri potrebujú vedieť, ako sú ich produkty vnímané, s ktorými inými produktmi ich spotrebitelia porovnávajú a ktoré produkty považujú za podobné a ktoré za veľmi rozdielne. Dôležité je tiež vedieť, ktoré atribúty (vlastnosti) produktu sú pre spotrebiteľov dôležité a ako vnímajú produkty podľa týchto atribútov...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.