Poznanie špecifických cieľov sa netýka len samotných učiteľov. Žiaci by mali poznať ciele vyučovacieho procesu. Učitelia by ich preto mali oznamovať v úvode vyučovacej hodiny tak, aby boli pre žiakov jasné, zrozumiteľné, zaujímavé a v neposlednom rade motivujúce. Takto oboznámený žiak sa potom k stanovenému výsledku dopracuje ľahšie a rýchlejšie.
Učiteľova individuálna koncepcia výučby je badateľná na prvý pohľad v každom vyučovacom procese. Je to spôsob, ako učiteľ komunikuje so žiakmi, aké metódy vo vyučovaní používa, ako upravuje učivo, organizuje svoju ale aj žiakovu činnosť. Každý učiteľ si vo svojej aktívnej učiteľskej profesii vytvára svoju vlastnú koncepciu vyučovania, ktorá sa vyvíja a modifikuje. Učiteľ vyberá tie princípy, pravidlá a vedomosti, ktoré práve potrebuje pre svoju činnosť v pred-realizačnej fáze, v príprave na vyuč...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.