Témou mojej seminárnej práce bol konštruktivizmus, ako jeden z mnohých teórií výchovy. Konštruktivizmus patrí do kognitívnych psychologických teórií v ktorých sa hovorí predovšetkým o teóriách, podľa ktorých žiak svoje poznanie aktívne konštruuje.Pedagogický slovník (2008, s.105) definuje konštruktivizmus ako: „Široký prúd teórií vo vedách o správaní a sociálnych vedách, zdôrazňujúci ako aktívnu úlohu subjektu a význam jeho vnútorných predpokladov v pedagogických a psychologických procesoch, tak...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.