Marketingová štúdia - Lístok s.r.o.
Seminárna práca25 s. / 1. roč. / doc
Prečo je spoločnosť Lístok s.r.o. marketingovo orientovaná?Odpoveď na otázku prečo by mala moja firma byť aj marketingovo orientovaná nenechala na seba dlho čakať a už pri zakladaní firmy som sa začala zaoberať odpoveďou na túto dôležitú súčasť podnikania a mojich podnikateľských aktivít. Pestré konkurenčné prostredie, v ktorom sa nachádza moja firma núti podnikateľov byť marketingovo orientovaný, obstáť medzi bohatou konkurenciu a vzhľadom k tomu, že ponuka už dávno začala prevyšovať dopyt po f...
|
|
0,3 |
7x |
|
Úloha marketingu v organizácii. Koncepcie (filozofie) marketingového manažmentu
Seminárna práca6 s. / 1. roč. / doc
Marketingové koncepcie podnikového riadenia (marketingový manažment)Marketing znamená prácu s trhom, ktorou sa uľahčuje výmena s cieľom uspokojiť ľudské potreby.Marketingová činnosť predávajúceho (nositeľa ponuky) je:• vyhľadávať kupujúcich• identifikovať potreby kupujúcich• navrhovať kvalitné produkty• propagovať produkty• skladovať a dodávať produkty• určovať ceny produktov.Marketingová činnosť kupujúceho (nositeľa dopytu) je:• vyhľadávať potrebný tovar za ceny, ktoré si môže dovoliť.
|
|
0,1 |
2x |
|
Manažment - Úvod do Marketingu
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
1.1 Názov firmy
Firma JENNY s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka 1111/T s platnosťou od 01.06.2000.
1.2 Právna forma
Právnou formou spoločnosti JENNYje Spoločnosť s ručením obmedzeným.
1.3 Sídlo firmy
Spoločnosť v súasnosti sídli v v centre mesta Trnava, na Gagarinovej ulici č.17, 811 07, P.O.BOX 24
1.4 Majiteľ
Spoločnosť bola založená spoločníkmi Ing. Jánom Polakovičom a Ing. Janou Polakovičovou, spoločníci majú 10 ročnú prax v odvetví. Spolo...
|
|
0,1 |
13x |
|
Fiktívna firma Ornament
Seminárna práca16 s. / 1. roč. / doc
Seminárna práca z predmetu Úvod do Marketingu.
K 1.1.2006 bola založená firma Ornament. Majiteľom firmy je Veronika Cáfalová. Tento podnik je podnikom jednotlivca, takže majiteľ je aj konateľom.
Predmet podnikania
Fiktívna firma Ornament- Záhradné centrum sa zaoberá predajom okrasných stromov a rastlín, záhradného nábytku a techniky. Firma ďalej ponúka záhradnícke služby: zakladanie jazierok a ich údržba, montáž závlahových systémov a služby záhradného architekta.
|
|
0,1 |
15x |
|
Marketingová komunikácia - Benetton
Projekt3 s. / 2. roč. / doc
Spoločnosť Benetton založil Benátčan Luciano Benettov v roku 1965 so svojou rodinou a dal jej meno podľa ich priezviska. Pod túto spoločnosť patria odevné značky United Coulours of Benetton, Sisley, .... Spoločnosť sa sústredí najmä na Európsky trh s podielom predaja značky až 83,8%. Ázijský trh tvorí 11,8% a Americký len 4,2% . Hoci je Benetton v zahraničí chápaný ako konfekcia pre široké masy, vďaka originálnym reklamám je oveľa známejší a úspešnejší než väčšina konkurencie. U nás sa táto znač...
|
|
0,1 |
29x |
|
Založenie firmy - firma Evon
Semestrálna práca13 s. / 1. roč. / doc
Prečo je moja firma marketingovo orientovaná?
Moju firmu som sa rozhodla marketingovo orientovať lebo v prostredí, v ktorom pôsobí je veľká konkurencia.
Začali sme marketing uplatňovať po tom ako ponuka prevyšovala dopyt v mojom sortimente. Chceli by sme vyhrať v konkurenčnom boji na trhu. Snažíme sa stále zdokonaľovať.
Chceme uspokojovať potreby a želania kupujúcich, ktoré sú veľmi premenlivé.
|
|
0,1 |
6x |
|
Čo pre mňa znamená marketing?
Esej9 s. / 1. roč. / docx
Produkty a marketingové aktivity firmy Heineken Slovensko
Úvod
Správny marketing môže byť vynikajúca zbraň každej firmy. Jeho vplyv na emócie a následne sa správanie ľudí je obrovský. Dostať sa ako firma do podvedomia zákazníkov je kľúčom k úspechu. Preto je veľmi dôležité klásť dôraz na marketing. Bez dobrej marketingovej filozofie máloktorá firma môže v dnešnom svete a na dnešnom trhu prežiť.
Ale čo vlastne marketing znamená pre mňa?!
|
|
0,1 |
53x |
|
Marketing - ťahák
Ťahák4 s. / 1. roč. / docx
1. Spoločensko-ekonomická podstata marketingu, terminologické a pojmové vymedzenie marketingu
1.1 Terminologické vymedzenie marketing
Podstatu marketingu tvorí orientácia na zákazníka a jeho potreby.
Lepšie identifikovať a rozvíjať potreby zákazníka, vyprodukovať produkt, ktorý mu prinesie želaný úžitok.
Správanie zákazníka na trhu sa chápe ako hodnotový vzťah : identifikovať vhodný produkt pre zákazníka, vytvoriť žiadaný produkt, informovať o produkte o jeho vlastnostiach zákaz...
|
|
0,1 |
21x |
|
Marketingová koncepcia a jej aplikácia na konkrétnu firmu - Skyeurope
Analýza4 s. / 1. roč. / doc
Rozhodli sme sa aplikovať model marketingovej koncepcie na firmu SkyEurope. Táto firma nepôsobí na trhu dlho, bola založená v roku 2001 a v tom čase šlo u nás o absolútnu novinku v oblasti leteckej prepravy. SkyEurope bola prvou nízkonákladovou leteckou spoločnosťou v strednej Európe. Od svojho založenia je v strate a to zapríčinilo, prepad ich akcií z otváracej hodnoty 6 euro za akciu na súčasné 2,40 za akciu. Na marketing vynaložili v roku 2007 sumu 13 miliónov eur, čo je o vyše 30% viac ako v...
|
|
0,1 |
6x |
|