1898-1940V roku 1898 na juhu Spojených štátov v Severnej Karolíne vynašiel lekárnik Caleb Bradham liek proti nechutenstvu, ktorý nazval PEPSI. Požiadal o registráciu značky, vydal necelú stovku akcií a začal sirup Pepsi predávať vo veľkom. Prvý plniaci závod na výrobu Pepsi vznikol v roku 1905 a už o dva roky neskôr ochranná značka Pepsi dobyla prvé územie mimo Spojených štátov- Mexiko. Dvadsiate roky boli pre spoločnosť Pepsi- Cola neziskovým obdobím, ktoré bolo sprevádzané dvoma bankrotmi a vy...
Návrh inovatívneho produktu BMW, analýza súčasnej pozície BMW na trhu a výrobkového portfólia.Témou tejto semestrálnej práce je vytvorenie nového produktu v ponuke firmy BMW, ako nový produkt bol navrhnutý námet na automobil, ktorý oproti bežnému automobilu ponúka doposiaľ nové a nepoužívané možnosti a prínosy svojim používateľom, hlavne vďaka širokej multimediálnej výbave automobilu, ktorá z neho robí unikát. Hlavnou myšlienkou vzniku takéhoto automobilu bola snaha priniesť zákazníkom niečo nov...
Inovačný proces musí byť neoddeliteľnou súčasťou podnikateľskej stratégie firmy zameranej na udržanie konkurencieschopnosti v rýchle sa meniacich podmienkach jej vonkajšieho prostredia. Tieto zmeny si vyžadujú i zmeny vo vnútornom prostredí firmy hlavne v spôsoboch, akými je usmerňované úsilie jej zamestnancov na dosiahnutie strategických podnikateľských cieľov.
Vývoj nového výrobku je však vo väčšine výrobných organizácií pomerne nevyváženým procesom, pričom prevládajú technické činnosti, ...
Rola výrobkových stratégií čím ďalej tým viac rastie. Aby sme sa mohli tejto oblasti kvalitne a dôsledne venovať, potrebujeme na to v dnešnej dobe dôsledné skúmanie a analýzu. Cieľom našej práce je pozorovať a pochopiť, ako stimuluje súčasná ekonomická situácia firmu k zvýšenej aktivite a tvorivosti v utváraní vlastných výrobkových stratégií.
V tejto práci budeme venovať pozornosť výrobkovým stratégiám potravinársko-chemickej firmy SETUZA a.s., ktorá je na českom trhu najväčším spracovateľom ...
Obsah našej práce je energetický nápoj s názvom Coca Cola Energy ako nový produkt rozvíjajúcej sa palety produktov jedného z najväčších svetových gigantov v oblasti predaja, a pokrytia trhu s nealkoholickými nápojmi. Prvé pokusy spoločnosti Coca Cola na energetický nápoj s kávou príchuťou zlyhal a preto navrhujeme nový výrobok ako alternatívu pre mladých. Keďže spoločnosť nemá zastúpenie na v segmente energetických nápojov, náš nápad sa nám javí ako dosť reálna voľba uskutočnenia. Sama spoločnos...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.