Marketingový výskum - semestrálna práca
Semestrálna práca27 s. / 3. roč. / doc
Agentúra, ktorá sa zaoberá výskumom realizovala svoj výskum zameraný na vytvorenie auta budúcnosti. Prieskumu sa zúčastnilo 52 respondentov, ktorí odpovedali na otázky uvedené v dotazníku. Veľká väčšina z opýtaných vlastní vodičský preukaz a podľa finančních možností by si vedeli predstaviť nový model auta. Podľa ich predstáv by malo byť auto športového typu, v plnej výbave, malé a bezpečné. Skôr by sa malo zamerať na nižšiu až strednú triedu. Podľa ďaľších výsledkov výskumu ktorí bol zameraný h...
|
|
0,3 |
60x |
|
Zisťovanie záujmu o nový farmaceutický výrobok
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / doc
Prieskum ukázal, že problémy s trávením a poruchy metabolizmu máva občas až 52.5 % respondentov a 25% z dopytovaných uviedlo, že sa u nich takéto problémy vyskytujú pomerne často. 22,5 % respondentov je zdravších a šťastnejších, pretože sa nemuseli s takýmito ťažkosťami nikdy zapodievať. Taktiež sme zistili, že týmito ťažkosťami trpia o niečo viac ženy - 47,5 % ako muži - 30%. Snažili sme sa osloviť všetky vekové skupiny obyvateľov, čoho sú dôkazom respondenti do 20 rokov a respondenti nad 50 ro...
|
|
0,7 |
5x |
|
Zelený marketing
Semestrálna práca32 s. / 3. roč. / doc
Spolu s vývojom národov, prišiel rozvoj priemyslu a technológií, ktorý prebieha neustále. To všetko so sebou prinieslo negatívne dôsledky pre životné prostredie. Ďalej bolo nutné uvažovať o tom, ako zosúladiť postupný vývoj a uviesť ho do súladu s prírodou. Ekologické myšlienky boli preložené do environmentálnej politiky a štáty, podniky, jednotlivci a nad tým všetkým Európska únia sa zaoberajú týmto problémom.
Hoci sa na riešení ekologických problémov podieľajú rôzne skupiny v rámci štátu aj ...
|
|
0,3 |
9x |
|
Analýza prístupnosti informácií, vzhľadu, obsahu a orientácie na web stránkach katedier FPEDAS
Semestrálna práca13 s. / 3. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Výskum trhu. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
3,4 |
1x |
|
Prednášky z predmetu Výskum trhu
Prednášky29 s. / 3. roč. / docx
Výskum trhuVT - prednáška 2.Význam marketingového výskumu pre rozhodovanieSúčasný stav v marketingovom výskume:Technologický pokrok DereguláciaNové trhové správanie sa Nové výzvy pre marketingGlobalizácia Ďalšie aspekty Nutnosť získavania ďalších adekvátnych informácií o trhoch &...
|
|
1,6 |
2x |
|
Výskum trhu - powerpointové prednášky vo worde
Prednášky78 s. / 3. roč. / rar
Powerpointové prednášky prerobené do wordu z predmetu Výskum trhu. Zabalené v RAR - spolu 13 súborov/prednášok.
|
|
2,8 |
5x |
|
Výskum trhu - Klenoty
Seminárna práca22 s. / 3. roč. / doc
Manažérske zhrnutieTáto výskumná práca sa zameriava na preskúmanie a zistenie základných údajov týkajúcich sa nákupu, predajnosti, obľúbenosti a záujmu zákazníkov o niektoré zo základných druhov klenotov a klenotníckych predmetov. Práca skúma základné postoje zákazníkov ku klenotom, hodnotí ich obľúbenosť, rozdelením klenotov do niekoľkých hlavných oblastí. Ďalej sa zameriava na zodpovedania základných otázok súvisiacich s nakupovaním klenotov, hodnotí hlavné alternatívy, nákupných miest, najčas...
|
|
0,2 |
2x |
|
Výskum prístupov k tvorbe stratégie školy
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / pdf
Cieľom mojej seminárnej práce bolo zhodnotenie výsledkov prieskumu, zameraného na prístupy k tvorbe stratégie školy, metódou pripraveného dotazníka, zloženého z otvorených a uzatvorených otázok, kde respondenti mali dostatok priestoru na vyjadrenie svojho názoru. Spracovanie výsledkov dvoch mojich respondentov - riaditeľov zo základnej a strednej odbornej školy je vo forme odpovedí na špecifické otázky:
|
|
0,1 |
1x |
|
Výskum trhu
Semestrálna práca26 s. / 3. roč. / doc
Výskum o doplnení sortimentu školského bufetu o zmrzlinu sme previedli na vzorke 60 študentov. Bola zastúpená každá fakulta, pričom najväčšiu časť opýtaných tvorili študenti tretieho ročníka obchodnej fakulty. Pomer medzi dopytovanými mužmi a ženami bol takmer rovnaký.
Výsledok výskumu nám potvrdil, že väčšina respondentov navštevuje školský bufet a zistili sme, že priemerná týždenná návštevnosť predstavuje 2,75. Viac ako ¾ študentov by privítalo doplnenie sortimentu bufetu o nami navrhova...
|
|
0,2 |
18x |
|
Vstup nového distribútora na slovenský trh
Prezentácia9 s. / 5. roč. / ppsx
Ukážka:Cieľom môjho výskumu trhu bolo zistiť postoje odberateľov elektrotechnických súčiastok pre prípad vstupu nového distribútora elektrotechnických súčiastok na slovenský trh.
|
|
0,1 |
4x |
|
Dotazník z oblasti výskumu trhu
Semestrálna práca6 s. / 3. roč. / doc
Fiktívny dotazník vytvorený pre štúdijnú prácu s predmetu výskum trhu.
Meander park Oravice leží na území regiónu Oravy – Západné Tatry, takmer na hranici s Poľskou republikou, len niekoľko kilometrov od mesta Zakopané. Meander park je termálny park, ktorý využíva prírodnú termálnu vodu s blahodarnými účinkami s teplotou 58°C vyvierajúcu z hĺbky 1611 m. Ochladená termálna voda sa vlieva do všetkých bazénov v areáli Meander Park o ploche 1545 m2.
Termálna voda je vysoko mineralizovaná sodno ...
|
|
0,1 |
10x |
|
Výskum trhu - Analýza výsledkov
Analýza16 s. / 3. roč. / ppt
Bezpečnosť ako prvý najdôležitejší problém v Ostrave označilo 22,70 % opýtaných respondentov. Za druhý najdôležitejší problém ju označilo 5,74 % opýtaných respondentov. Za tretí najdôležitejší problém ju označilo 9,08 % opýtaných respondentov. 62,48 % opýtaných respondentov nepovažuje otázku bezpečnosti v Ostrave za prioritný problém, preto ju neoznačilo vôbec.
Parkovanie ako prvý najdôležitejší problém v Ostrave označilo 18,42 % opýtaných respondentov. Za druhý najdôležitejší problém ho označ...
|
|
1,4 |
3x |
|
Výskum trhu - Antikoncepcia
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / doc
Pri skúmaní informovanosti o antikoncepcii používanej mladými ľuďmi navštevujúcimi Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity, ktorých vek bol medzi 20. – 26. rokom sme dospeli k týmto základným záverom:
- priemerný vek kedy začínajú mladí ľudia so sexom je medzi 17. a 18. rokom,
- medzi najpoužívanejšie typy antikoncepcie patria tabletky (60%) a prezervatívy (56%),
- pri výbere ochrany pred nechceným počatím sa opýtaní najviac spoliehajú na odporúčania od lekára alebo zvažujú štatistické spoľah...
|
|
0,3 |
11x |
|
Maloobchodný vývoj vo svete za obdobie rokov 2006, 2007, 2008
Seminárna práca6 s. / 3. roč. / doc
1 Charakteristika a vývoj maloobchodu
Pojem maloobchod je vo svete rozšírený hlavne pod anglickým názvom Retailing alebo Retail trade. Toto slovo má však korene vo francúzštine – je odvodené od slovesa retailler, čo znamená odstrihnúť, orezať, alebo oddeliť a používalo sa hlavne v krajčírstve. V polovici trinásteho storočia sa začalo používať v zmysle rozdeľovania vyrobeného tovaru do častí prijateľných pre spotrebiteľa a predaja v malých množstvách.
Definícia maloobchodu podľa Philipa Kotle...
|
|
0,2 |
5x |
|
Návrh výskumu trhu
Analýza1 s. / 3. roč. / doc
Vedenie televíznej spoločnosti TA3 zadalo svojmu marketingovému oddeleniu úlohu o sledovanosti televíznych novín v Slovenskej republike. Nás, ako zamestnancov marketingového oddelenia televíznej spoločnosti TA3 zaujímam, aká je sledovanosť televíznych novín na jednotlivých televíznych staniciach v Slovenskej republike. Náš prieskum je zameraný na zistenie záujmu potenciálnych aj stálych divákov. V súčasnosti je konkurencia v tomto segmente výrazná, preto sme sa rozhodli realizovať výskum trhu..C...
|
|
0,1 |
3x |
|
Výskum trhu
Semestrálna práca35 s. / 3. roč. / doc
1. NAVRH PROJEKTU
1.1 Charakteristika marketingového problému
Výskum sa uskutoční na základe požiadavky externého záujemcu, ktorý si nás najal na marketingový výskum orientovaný na zistenie záujmu študentov Ekonomickej univerzity v Bratislave o univerzitné internetové rádio.
Dôležitou časťou výskumu bude odhalenie záujmu študentov o univerzitné rádio, okruh požadovaných informácií, štýl hudby a najoptimálnejšom vysielacom čase.
Východiskom výskumu je prieskum spoločnosti TNS SK zaoberaj...
|
|
0,3 |
13x |
|
Výskum trhu (komplet kniha prvých 10 kapitol na skúšku)
Skriptá161 s. / 3. roč. / zip
prvých 10 kapitol knihy Marketingový výskum (Richterová a kol.) na predmet Výskum trhu a na štátnice
|
|
0,5 |
16x |
|
Výskum trhu - porovnanie cien a služieb niekoľkých hotelov
Seminárna práca4 s. / 1. roč. / docx
Hotel Máj
Sympatický plne bezbariérový Spa & Wellness Hotel Máj vhodný pre všetky generácie, pre seniorov i rodiny s deťmi. V hoteli sa nachádza krytý bazén s vodou 32°C a slnečnou terasou, liečebné i exotické masáže, vírivka či perlička, zábaly, sauna či solárium a k tomu služby pre krásu, ako kozmetika, kaderníctvo, manikúra, pedikúra... Takmer 50 relaxačných, liečebných a skrášľovacích služieb pod jednou strechou...
Diamant
Vďaka vzácnosti minerálnych vôd, ktorá ako jediná v Európe obs...
|
|
0,1 |
3x |
|
Marketingový výskum
Skriptá407 s. / 3. roč. / pdf
Kniha Marketingový výskum k predmetu Výskum trhu
|
|
22,2 |
61x |
|
Výskum trhu
Štátnicové otázky100 s. / - roč. / zip
Štátnicové otázky z predmetu Výskum trhu z roku 2010Otázky VT 14,20,22,27
|
|
0,7 |
5x |
|
Výskum trhu (bakalárske štátnice)
Štátnicové otázky76 s. / - roč. / pdf
Vymedzenie a poslanie marketingového výskumu
Marketingový výskum je funkcia, ktorá spája spotrebiteľov, zákazníkov a verejnosť s marketingovými manažérmi prostredníctvom informácií. Ide o informácie, ktoré sa používajú na identifikovanie a definovanie marketingových príležitostí a problémov. Marketingový výskum utvára metódy zhromažďovania informácií, riadi a uskutočňuje proces zberu údajov, analyzuje výsledky, sprostredkuje zistené poznatky a ich dôsledky.
Marketingový výskum je systemati...
|
|
1,4 |
6x |
|
Výskum trhu
Ťahák2 s. / 3. roč. / doc
výskum trhu
|
|
0,1 |
6x |
|