Ako môžu firmy prognózovať budúce správanie zákazníkov.
Dopyt môže byť meraný pre šesť úrovní produktu:- celkový predaj- predaj v odvetví- predaj firmy- predaj výrobkovej rady- predaj výrobkovej formy- predaj výrobkovej položky
päť priestorových úrovní- Svet- USA (štát)- Región- Oblasť- Zákazníka tri úrovne časové:- krátkodobá- strednodobá- dlhodobá
6 x 5 x 3 = 90 typov merania dopytu
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.