Podnik potrebuje vedieť, ako zákazník prijíma jeho výrobky, aké problémy má, ktoré by on mohol vyriešiť, prípadne so svojimi kompetenciami aké problémy iných zákazníkov by mohol riešiť v budúcnosti (nové trhy).Tieto dôležité informácie môže získať priamo od zákazníka, a to dvoma spôsobmi: priamym predajným kontaktom alebo rozhovormi na výstavách/veľtrhoch. Pri týchto rozhovoroch už zákazník nie je prostým prijímateľom informácií, ale sa mení na zdroj informácií pre podnik.Výstavy znamenajú komun...
Mojou úlohou v tejto seminárnej práci je opísať 3 najvýznamnejšie podujatia na Výstavisku TMM v Trenčíne. Keďže v tomto meste žijem a výstavisko veľmi dobre poznám, najmä vďaka hudobnému festivalu Pohoda, ktorý sa pred premiestnením na trenčianske letisko usporadúval práve na výstavisku, ale aj vďaka usporadúvaným veľtrhom, som rád že vám môžem priblížiť práve podujatia z výstaviska môjho rodného mesta.
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.