Zážitkové formy reklamy - dvojitý efektZadávateľ od agentúry často očakáva kampaň, ktorá produkt nielen spropaguje, ale vytvorí aj pozitívne citové väzby. Tým očakáva vytvorenie a podporenie vzťahu nielen k produktu, ale aj k firme samotnej. Ide o propagovanie formou akéhosi zážitku, príjemnej skúsenosti, ktoré sú následne zdrojom emócie.Zážitkové - emotívne formy reklamy vyžadujú od agentúry dôsledné uvažovanie o správaní cieľovej skupiny. Kvalita emócie totiž stojí na subjektívnom stave človek...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.