Public Relation - definícia pojmu Public relations (zjednodušene PR alebo vzťahy s verejnosťou) sú v súčasnej dobe jedným zo základných tém preberaných v spoločnosti. Vývoj západnej a stredoeurópskej spoločnosti so sebou prináša nespočetné množstvo zmien, pri ktorých široká verejnosť hrá jednu z kľúčových rolí, keďže stále záleží na tom, ako spoločnosť príjme aktuálne myšlienky, trhové výrobky a spoločenské trendy. Civilizácia sa neustále vyvíja a viac záleží, aký je postoj verejnosti a jej mien...
Vzťahy s verejnosťouPodmienky:Cez elearning, prihlásiť sa heslo: VV123⃰2 testy, prvý test obsahom je prvých 7 kapitol, druhý test zvyšné kapitolyLiteratúra:I. Žáry: Vzťahy s verejnosťou 19961. PUBLIC RELATIONS- sústavné a premyslené pôsobenie (organizácie) na rozličné skupiny verejnosti s cieľom vytvárať priaznivý obraz a dobré vzťahy.Majú 3 hlavné funkcie:Informovanosť ľudíPresviedčať ichZlepšovať vzájomné vzťahy.Verejnosť- sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná určitého hľadiska pre fun...
1. Úvod do problematiky. Definovanie základných pojmovPublic relations PR» sústavné a premyslené pôsobenie (organizácie) na rozličné skupiny verejnosti s cieľom vytvárať priaznivý obraz a dobré vzťahy. PR majú - tri hlavné funkcie: 1. informovať ľudí, 2. presviedčať ich,3. zlepšovať ich vzájomné vzťahy. Verejnosť (publikum)» sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre fungovanie príslušnej organizácie/inštitúcie/firmy a pod. Druhy verejnosti: 1. parlamentné kruhy (posla...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.