Základy marketingového managementu - Marketing služieb
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / doc
Marketingový mixPrvky marketingového mixu sú:- Produkt - kombinácia tovarov a služieb, ktoré podnik ponúka cieľovému trhu- Cena - znamená sumu, za ktorú môže zákazník získať výrobok alebo službu- Distribúcia - aktivity, ktoré zabezpečujú dodanie produktu až ku koncovým užívateľom- Marketingová komunikácia - aktivity, ktoré sprostredkovávajú informácie o produkte a presviedčajú cieľových spotrebiteľov o výhodnosti jeho kúpyMarketingový mix služiebMarketingový mix služieb vychádza z tradičného mar...
|
|
0,1 |
27x |
|
Medzinárodný marketing
Seminárna práca5 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketingMedzinárodný marketing je marketing produktov presahujúci národné hranice. Spoločnosť rozširuje pole pôsobnosti geograficky a snaží sa svoj produkt umiestniť na iných trhoch v zahraničí. Dôvodov vstupu spoločností na zahraničné trhy je viacero:• Zvýšenie zisku - domáci trh je pre spoločnosti obmedzený a neposkytuje možnosť na expanziu. Akonáhle spoločnosť dosiahne uspokojenie dopytu po produkte, ktorý dodáva na trh, začne hľadať iné možnosti, ako tento produkt predávať aj n...
|
|
0,1 |
37x |
|
Základy marketingového managementu - Marketing a spoločnosť
Seminárna práca4 s. / 3. roč. / doc
Marketing a spoločnosťMarketing je podnikateľská nástroj orientovaný na zákazníka, na uspokojenie jeho potrieb. Marketing má za úlohu identifikovať nenaplnené potreby, definuje a meria ich veľkosť a rozhoduje o tom, ktoré produkty majú tieto potreby naplniť. Pri uspokojovaní potrieb zákazníka a budovaní úspechu a zisku pre podnik používajú niektoré podnikateľské subjekty prinajmenšom diskutabilnú marketingovú prax. Ide o také aktivity, ktoré poškodzujú spotrebiteľov. Vnímanie marketingu spoločno...
|
|
0,1 |
31x |
|
Marketing služieb
Referát8 s. / 3. roč. / doc
Úvod
Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi.
Služby začínajú dominovať v spoločensko-ekonomickom rozvoji najvyspelejších i rozvíjajúcich sa krajín. Službami pridaná hodnota sa stáva súčasťou a podstat...
|
|
0,1 |
42x |
|
Vztup na zahraničný trh
Referát9 s. / 3. roč. / doc
Všeobecné vnímanie medzinárodného marketingu
Spoločnosť momentálne pôsobí na národnom (domácom) trhu, t.j. na trhu kde má svoje sídlo. Keďže spoločnosť uvažuje o predaji svojich služieb mimo domáceho trhu, hovoríme o exportnom marketingu. Služby sú fyzicky premiestňované na trhy iných krajín. Je to tradičná, nižšia, najmenej komplikovaná forma medzinárodného marketingu.
Ak sa chce naša spoločnosť adaptovať na dané národné prostredie, musí dôkladne definovať osobitný marketingový mix, ktorý vy...
|
|
0,1 |
6x |
|