Založenie fiktívnej firmy GREAT Mobile a.s.
Semestrálna práca25 s. / 2. roč. / pdf
Naša firma bola založená 11.06.2011 na základe spoločenskej zmluvy spísanej spoločníkmi o založení spoločnosti s názvom GREAT Mobile a. s. v zmysle zákona číslo 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.Firma GREAT Mobile a. s. v tomto roku oslávila svoje piate narodeniny na trhu.Keď sme zakladali našu spoločnosť mali sme jasnú predstavu o tom, s akým produktom sa presadíme na trhu a čo bude našou hlavnou činnosťou. Zamerali sme sa na produkt, o ktorom sme sa vedeli, že aj pri v...
|
|
0,6 |
6x |
|
Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / doc
Mnohí ľudia si doteraz mysleli, že umenie je tovar vyrobiť, teraz sa postupne stáva umením ho predať. Musíme robiť všetko pre to , aby sme výhodným zladením marketingových aktivít dosiahli ďalšiu kvalitu - synergický efekt. Tento efekt sa prejaví vtedy, keď sa nám podarí úspešne využiť schopnosti miliónov občanov v procese, ktorý nazývame trhovou ekonomikou. Súčasný marketing je najmodernejší spôsob podnikateľského myslenia a konania a viacerí autori ho považujú za druh podnikateľskej filozofie...
|
|
0,1 |
3x |
|
Založenie fiktívnej firmy - Marketing
Seminárna práca23 s. / 1. roč. / rar
Seminárna práca z marketingu. Založenie fiktívnej firmy.1 ZALOŽENIE FIRMY Naša firma bola založená 12.01.1999 na základe spoločenskej zmluvy spísanej spoločníkmi o založení spoločnosti s názvom VODREVO s. r. o. v zmysle zákona číslo 513/1991 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.Definícia marketinguPodľa The American Marketing Association je marketing definovaný ako organizačná funkcia a súbor procesov pre tvorbu, komunikáciu a dodávanie hodnôt zákazníkom, a tiež pre riadenie vzťahov...
|
|
0,7 |
175x |
|
Produkty spoločnosti Ecover (ekologické čistiace prostriedky)
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / doc
Práca sa zameriava na produkty značky ECOVER, ktoré na slovenskom trhu nie sú veľmi známe. Táto spoločnosť vyrába široké spektrum ekologických čistiacich prostriedkov už od roku 1980 v Belgicku a ich produkty sa predávajú v 20 krajinách sveta. Zakladateľom tejto spoločnosti je Frans Bogaerts, ktorý ako prvý predával prací prášok bez fosfátov, ešte skôr než boli fosfáty považované za problematické. Najviac som čerpala informácie týkajúce sa priamo produktov a spoločnosti zo zahraničných web strán...
|
|
0,4 |
6x |
|
Marketingový mix
Semestrálna práca19 s. / 2. roč. / doc
ÚVOD
S marketingom sa v súčasnej dobe stretol skoro každý človek. I keď si to neuvedomujeme čo to znamená, stretneme sa s ním v každej oblasti, obchode, masmediálnych prostriedkoch, v zdravotníctve, školstve a výrobnej sfére, a je neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Keďže pojem marketing má rôzne definície a rôzne vysvetlenia, potom pojem marketingový mix je ešte ťažšie vysvetliť laickej verejnosti.
Slovo marketing pochádza ako väčšina dnešných moderných slov z angličtiny. Skladá sa z dvoch...
|
|
0,3 |
19x |
|
Prípadová štúdia - Marketingová analýza nábytkárskej firmy
Semestrálna práca19 s. / 3. roč. / doc
Popis a stručná charakteristika firmyPodnik LINEA, s.r.o vyrába skriňový nábytok, stolový, lôžkový a sedací nábytok. Vznikla z bývalého š.p. v roku 1995 a výrobný program prevzala v 80% rozsahu. Jej výrobky sú pomerne známe a postupne si získava nových zákazníkov prostredníctvom informácií o trhu. Má teda rozdelený systém odberateľov na veľkoobchod, maloobchod a ostatných odberateľov. Technológia spracovania výrobkov je inovovaná, v roku 2004 boli do firmy investované značné finančné prostriedky...
|
|
1,3 |
7x |
|
Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie
Seminárna práca6 s. / 1. roč. / pdf
Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie
Marketing - toto medzinárodné slovo, ktoré sa používa na celom svete bez
potreby prekladu je utvorené z dvoch častí - zo slova “market” - (čo v preklade
znamená trh a z koncovky “ing”, ktorá má význam činnosti. Spojením týchto
dvoch slov dostaneme slovo marketing, ktoré teda v preklade znamená akúsi
činnost na trhu, spojenie s trhom, alebo komunikáciu s trhom. Slovo marketing
sa používa približne len od konca 19. storočia, aj keď už...
|
|
0,1 |
22x |
|
PC štúdio - semestrálna práca z marketingu
Semestrálna práca48 s. / 1. roč. / doc
Mnoho ľudí v dnešnej dobe premýšľa, ako sa pripojiť na sieť Internet. Každý má pri tom v hlave dva ukazovatele: cena a kvalita. Nie však každí z nás si môže dovoliť internet v domácnosti, tak sa musia uchýliť v internetovej kaviarni. Tie ponúkajú taktiež software, hardware, doplnkový predaj kancelárskych potrieb a príslušenstva k počítači na zálohovanie dát.
Moderné technológie oslovujú stále väčší okruh ľudí, Slovensko nevynímajúc. Návštevnosť slovenského internetu vzrástla za posledné obdobie...
|
|
0,7 |
2x |
|
Prípadová štúdia firmy ADS ballooning, s.r.o.
Semestrálna práca12 s. / 2. roč. / doc
Cieľom tejto analýzy bolo podrobne preskúmať spôsob fungovania spoločnosti ADS ballooning s.r.o., a na základe zistených skutočností sa pokúsiť odhaliť prípadné nedostatky, odstránením ktorých by bolo možné zvýšiť podiel firmy na trhu, zvýšiť zisk a pod. Nakoľko v danej oblasti neexistujú relevantné štatistické údaje, nie je možné stanoviť objem trhu a teda ani podiel firmy na trhu. Vzhľadom na to, že produkty ponúkané firmou ADS ballooning sú na trhu relatívne krátko, je zrejmé, že trh ešte nie...
|
|
0,2 |
10x |
|
Marketingová analýza - PROFIT s. r. o.
Semestrálna práca23 s. / 3. roč. / doc
ZADANIE:Vykonajte marketingovú analýzu výrobkov firmy PROFIT.Na základe vami zadaných údajov riešte úlohy.Stanovte chýbajúce údaje v tabuľkách (odbyt, ceny VN, FN, Tp),doplňte do tabuliek nasledujúce údaje za rok 2005a 2006 Na základe Vami zadaných údajov riešte úlohy.Úlohy:1. U všetkých výrobkových rád vypočítajte ekonomické ukazovatele do tabuliek2. Analyzujte podiel na trhu našej firmy a konkurenčných firiem, slovne zdôvodnite a graficky znázornite.3. Vykonajte portfóliovú analýzu výrobného p...
|
|
0,7 |
4x |
|
Marketing v službách
Semestrálna práca15 s. / 2. roč. / doc
Spoločenský vývoj prechádza od masovej výroby a spotreby potravín, cez masovú výrobu a spotrebu iných hmotných statkov ku spotrebe služieb. Služby začínajú predstavovať podstatnú časť výdavkov domácností a podnikov. Nárast spotreby služieb je ovplyvňovaný spoločenským rozvojom, rastom produktivity práce, zmenami vo sfére výroby, neustálou modifikáciou spotrebných predmetov, kultúrnym rozvojom človeka, zmenou životného štýlu, zmenou hodnotovej štruktúry a ďalšími faktormi. Obdobie posledných des...
|
|
0,1 |
6x |
|
Prípadová štúdia - NABY, s.r.o.
Analýza19 s. / 3. roč. / doc
Popis a stručná charakteristika firmy:
Podnik NABY, s.r.o. vznikol v roku 1991 založený troma spoločníkmi. Výrobný program sa špecializuje sa štandardný nábytok - kuchynské linky, obývacie steny, detské izby a solitérový nábytok. Má moderné technologické zariadenie, kvalifikovaných pracovníkov, značné finančné prostriedky investuje do obnovy a rozvoja firmy. Firma sa zúčastňuje výstav, kontraktačných trhov, robí si reklamu v časopisoch zameraných na nábytok a bývanie. Vyrába kvalitné výrobky a ...
|
|
3,6 |
27x |
|
Význam marketingového výskumu v činnosti firmy
Ekonomický plán6 s. / 2. roč. / docx
Opis predmetu činnosti firmySpoločnosť Biofood s.r.o vznikla zápisom do obchodného registra so sídlom v Lučenci dňa 1. 5. 2008 ako subjekt s ručením obmedzeným. Firma Biofood s.r.o chce na trhu ponúkať Biopotraviny a Bioprodukty pre rozličné firmy, s ktorými bola uzatvorená zmluva. Očakávame uzavretie ďalších zmlúv a rozšírenie obchodného reťazca po celej Slovenskej republike, ale i v zahraničí. Spoločnosť Biofood s.r.o sa nachádza vo výstavbe plánovaného priemyselného parku.Definícia marketingo...
|
|
0,1 |
28x |
|
Základy marketingu - skriptá
Skriptá65 s. / 2. roč. / rar
2. Predmet Marketing2.1 Harmonogram prednášok1. Teoretické základy2. Úloha marketingu v rozvoji podniku a M plán3. M výskum a informačné systémy4. M prostredie5. Nákupné správanie spotrebiteľov a organizácií6. Segmentácia trhu, výber cieľových skupín7. Produkt8. Cena9. Distribúcia10. Promotion (komunikácia)11. Podpora predaja produktov12. Medzinárodný M, M služieb a neziskových, M a spoločnosť3. Čo je to Marketing?3.1 Základy
Zjednodušene je M veda alebo podnikateľská filozofia.O jeho dôležit...
|
|
0,1 |
4x |
|
Základy marketingu - vypracované otázky
Vypracované otázky11 s. / 1. roč. / doc
1. marketing- spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získajú prostredníctvom vytvárania a výmeny tovarov a hodnôt to, čo potrebujú alebo chcú. pojmy- potreby, želania, dopyt, produkty, výmena, transakcia, trh2. výrobná koncepcia- patrí medzi najstaršie, vychádza zo základného predpokladu, že spotrebitelia dávajú prednosť lacnejším a široko dostupným výrobkom. To vedie výrobcov k tomu, aby znižovali výrobné náklady a zvyšovali produktivitu práce. Hlavným cieľom riadenia je...
|
|
0,1 |
101x |
|
Úvod do marketingu (key 2 B - spoločnosť marketingovej komunikácie)
Prezentácia28 s. / 1. roč. / ppt
Marketing - princíp SK trh Podnikateľ:- produkty- výhody- trhová pozícia- distribúcia- ceny Prostredie :- legislatíva- štatistika- príležitosti- financie- dodávatelia Zákazník:- potreby- požiadavky- kúpyschopnosť- peniaze ...
|
|
2,3 |
4x |
|
Audit marketingovej komunikácie v podniku
Semestrálna práca13 s. / 2. roč. / doc
1. Charakteristika podniku DOLBYP CONSULTING
DOLBYP CONSULTING je tréningovou a konzultačnou spoločnosťou. Od roku 2002 pomáha svojim klientom rozvíjať ich zamestnancov po odbornej, ale aj osobnej stránke. Hodnotami, ktoré vyznáva sú úspech, flexibilita, spojenie učenia s hrou a kvalita. Silnou stránkou spoločnosti sú ich ľudia a ich individuálny prístup ku každému klientovi. Motiváciou spoločnosti je s každým klientom udržiavať dlhodobý vzťah, sledovať jeho vývoj a na základe tejto dôkladne...
|
|
0,1 |
13x |
|
Základy marketingu - Distribúcia
Seminárna práca13 s. / 2. roč. / doc
Distribučná politika nezahŕňa len fyzickú distribúciu tovaru, plánovanie stratégie distribučného reťazca a skladovú politiku, ale aj parametre, ako sú vzdialenosť k zákazníkovi, politiku predajných miest a starostlivosť alebo prácu so zákazníkom v mieste jeho kontaktu s podnikom. Tento proces sa uskutočňuje prostredníctvom predajných miest, prijímacích kancelárií alebo priamo u zákazníka doma. Táto časť marketingových nástrojov zahŕňa predovšetkým zákazníka. Samotná fyzická distribúcia a stratég...
|
|
0,1 |
38x |
|
Marketing - podstatné základy
Študijný materiál21 s. / 2. roč. / doc
Výcuc z 1041-stranovej knihy od Philipa Kotlera-Moderní marketing. Kniha je v českom jazyku, prepis v slovenskom. Sú to najpodstatnejšie veci, ktoré by mal ovládať každý, kto marketing študuje alebo kto sa v tejto oblasti pohybuje.
|
|
0,7 |
4x |
|
Segmentácia trhu na báze životného štýlu
Analýza12 s. / 1. roč. / zip
Názov tejto seminárnej práce znie: „Segmentácia na báze životného štýlu“. Dlho som rozmýšľala nad tým o čom má byť táto seminárna práca a ako ju mám napísať, aby bola efektívna a aby som vystihla podstatu veci. Rozhodla som sa že si vytvorím vlastnú anketu a podľa tejto ankety napíšem aj túto prácu.
|
|
0,1 |
4x |
|
Vypracované otázky na skúšku z Marketingu
Štátnicové otázky43 s. / - roč. / doc
OTÁZKY NA MARKETINGVznik MAR sa datuje od pol. 19.st. Jeho vzniku predchádzal: -vznik podmienok, ktoré tvoria podstatu trhu; -rozvoj mnohých obchodných činností, špecializácia remesiel, výrobných činností, uskutočňuje sa výmena produktov a dochádza k vzniku obchodu; -vznik a rozširovanie nových prístupov pôsobenia na trhu Pre obchod a marketing je spoločná výmena produktu (výrobkov a služieb) na trhu. Vznik výmeny je výsledkom pôsobenia deľby práce, existencie vlastníckych vzťahov a zvyšovania v...
|
|
0,8 |
1x |
|
Základy marketingu - cena
Seminárna práca4 s. / 2. roč. / doc
Pri tvorbe cien vo firme Mercedes by ma ovplyvňovali hlavne tieto faktory:- minimalizácia nákladov - vývoj áut si vyžaduje značne finančné prostriedky na začiatku životného cyklu výrobku, preto sa firma snaží udržať výšku nákladov na primeranej úrovni. Riadi sa zásadou, že za kvalitu treba platiť, preto nie je dobre v tomto prípade za každú cenu výrobné náklady minimalizovať. Skôr je pre firmu Mercedes typické minimalizovanie nepodarkov a materiálového odpadu kvalitným zaučením personálu. - Sprá...
|
|
0,1 |
7x |
|
Marketingový výskum a informačné systémy - Základy marketingu
Poznámky6 s. / 1. roč. / doc
MARKETINGOVÝ VÝSKUM A INFORMAČNÉ SYSTÉMY
Charakteristika:
- potreba budovania -
→ Marketingový informačný systém = súhrn ľudí, zariadení a procedúr na zber, triedenie, analýzu, hodnotenie a distribúciu včasných a presných informácií.
Proces získavania informácií
I. URČENIE INFORMAČNÝCH POTRIEB
- efektívny prístup pri určovaní informačných potrieb (kto - manažér ľudských zdrojov, finančný manažér, ...) - efektívne (ani veľa informácií, ani málo, definovať iba to, čo potrebujeme zist...
|
|
0,1 |
10x |
|
Základy marketingu
Semestrálna práca19 s. / 3. roč. / docx
Firma STAVEX, s. r. o začala svoju výrobnú a obchodnú činnosť v r. 1995. Vznikla odčlenením z bývalého š.p. drevárskeho charakteru a svojim výrobným charakterom sa zameriava na výrobu stavebných okien a dverí rôznych typov. Je stredne veľkou firmou, ktorú vlastnia 2 spoločníci. Majitelia investovali kapitál získaný úverom od fin. inštitúcie do 2 budov a nového strojového parku. Technológia výroby je z časti inovovaná novými výrobnými postupmi, ktoré im zabezpečujú vyššiu kvalitu výroby. Veľkým n...
|
|
0,6 |
9x |
|
Audit marketingovej kontroly
Analýza4 s. / 2. roč. / doc
MARKETINGOVÁ KONTROLA
Podnikateľské aktivity sú realizované prostredníctvom výkonných riadiacich činností. Ich účinok sa prejavuje v úspešnosti podnikania. Diskontinuita týchto činností, rôzna dynamika rozvoja, rôzna miera komplexnosti marketingového okolia, predovšetkým však veľkosť firmy a diferenciácia marketingových funkcií, vedú k rôznemu riešeniu konkrétnych marketingových problémov firmy. Kontrola marketingových činností firmy tu vystupuje ako prvok koncepcie činností firmy založenej ...
|
|
0,1 |
9x |
|
Funkcie a dizajn obalu
Seminárna práca7 s. / - roč. / doc
Úvod
Prídeme do obchodu, prechádzame s košíkom v ruke pomedzi regále, kde sú poukladané produkty od výmyslu sveta, mnohé značky ani nepoznáme, niektoré produkty sú nové, iné majú zase nový len obal. Mnohé prehliadneme, iné nám zase bijú do očí svojim či už dizajnom, tvarom alebo tým, že ich už dlhšie poznáme. V našej mysli sa nám vytvárajú rôzne asociácie s tým a oným produktom, o jeho kvalite, použiteľnosti, v duchu si porovnávame cenu s inými produktami tohto druhu, atď.
Toto všetko sa odoh...
|
|
0,4 |
4x |
|
Základy marketingu - Prípadová štúdia
Analýza7 s. / 1. roč. / doc
Hlavný problém je dosiahnuť zvýšenie priemernej diváckej návštevnosti na domácich zápasoch a maximálne sa priblížiť k plnej kapacite hľadiska. Ekonomický aspekt nie je prioritný, je však potrebné počítať s nákladmi na úpravu a údržbu štadióna, ktoré sú fixné. Predmetom prípadovej štúdie bude prijateľná cenová politika, ktorá zabezpečí zvýšenie návštevnosti, ale súčasne nezníži finančný zisk, ktorý bol v minulosti dosiahnutý. Prípadná stagnácia výšky zisku z predaja vstupeniek je irelevantná.
|
|
0,1 |
8x |
|
Cena v marketingu
Semestrálna práca22 s. / 2. roč. / doc
Cena je nástroj, ktorý sa podieľa na hospodárskej situácii podniku. Každý, kto ponúka na výmenu svoj produkt, je povinný určiť jeho cenu. Predávajúci má poznať každú svoju cenu, ktorá určuje, navrhuje. Väčšinou je cena určená dohodou medzi predávajúcim a kupujúcim. Všetko okolo nás sú ceny, ktoré sa prejavujú rôzne a v rôznych oblastiach
|
|
0,2 |
5x |
|
Marketing
Prednášky36 s. / 1. roč. / doc
Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií.
Väčšina podnikov predáva svoje produkty ďalším organizáciám.
Nákupné správanie organizácií zahŕňa nákupy pre výrobu ďalších produktov, ktoré potom ďalej poskytujú.
Poznáme 3 základné typy trhov organizácií:
1. trh výrobnej sféry, resp. priemyselný trh tvoria jednotlivci a organizácie, ktoré nakupujú tovary a služby ako vstup do ďalšieho výrobného procesu s cieľmi produkovať iné tovary a služby.
2. trh sprostredkovateľov tvoria jednot...
|
|
0,4 |
1x |
|
Projektová štúdia z marketingu Rutex , s. r. o.
Semestrálna práca35 s. / 2. roč. / docx
Firma RUTEX bola založená v roku 1991 v Drietome ako krajčírska dielňa športového oblečenia. Rozsiahla produkcia, vlastná výroba pletenín spolu s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti textilu, boli základnými piliermi v rozvoji a v boji s konkurenciou na textilnom trhu. Dnes je RUTEX vysoko stabilná textilná firma s výrobou voľno časovej módy, výrobkov pre fitness a tiež termobielizne, ktorá je zastúpená pod značkou Termovel na slovenskom, českom a zahraničnom trhu. Medzi ich úspechy môžeme zaradi...
|
|
0,5 |
15x |
|
Marketingové koncepcie
Semestrálna práca10 s. / 2. roč. / doc
Úvod:Marketingová koncepcia je filozofia marketing manažmentu, ktorá vychádza z predpokladov, že firma môže dosiahnuť stanovených cieľov, pokiaľ dokáže rozpoznať potreby a priania cieľových trhov a poskytnúť uspokojenie lepšie než konkurencia.
|
|
0,3 |
5x |
|
Marketing - semestrálna práca
Semestrálna práca20 s. / - roč. / docx
1. Popis podniku• Popis činností podnikuSpoločnosť Alofok je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov v stredoeurópskom regióne. Pôsobí v krajinách Vyšehradskej štvorky (V4), teda na Slovensku, v Českej republike, v Poľsku a Maďarsku; exportuje aj do ďalších krajín.Celkovo vo svojich piatich výrobných závodoch, ktoré má v Čechách (Krnov, Mnichovo Hradiště, Klatovy ), od roku 2002 na Slovensku (Rajecká Lesná) a od roku 2005 v Poľsku (Kutno), spolu s obchodným zastúpením v Maďars...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketing neziskových organizácií
Projekt12 s. / 2. roč. / doc
Špecifické oblasti uplatnenia marketingu – marketing nezsikových organizácií
doc. ing. Viera Cibáková, csc.
Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy
Požiadavka uplatňovať princípy trhovej ekonomiky vyvoláva hlad po nových informáciách sprostredkujúcich poznatky a skúsenosti z fungujúcich trhových ekonomík. Motívom je hľadanie spôsobov, metód a postupov na dosiahnutie konkrétnych cieľových efektov1 v danom trhovom prostredí. V tomto kontexte sa stále viac ...
|
|
0,1 |
20x |
|
Strategické a marketingové plánovanie v spoločnosti Drevo VaM s.r.o.
Analýza8 s. / 2. roč. / doc
Strategické a marketingové plánovanie , Definovanie poslania firmy ,Stanovenie hlavných cieľov firmy, Kľúčové podnikové ciele firmy, BCG matica , Marketingový plán spoločnosti , SWOT analýza,
|
|
0,1 |
39x |
|
Základy marketingu program
Semestrálna práca14 s. / 3. roč. / doc
Marketingová štúdia s vopred danými parametrami, ktoré sú s drobnými odchílkami každoročne také isté.
Princíp výpočtov je každoročne rovnaký.
|
|
0,5 |
11x |
|
Segmentácia trhu
Prednášky43 s. / 2. roč. / ppt
Dôvody prechodu od masového k cielenému marketingu
- Proces realizácie cieleného marketingu
- Segmentácia trhu a jej formy
- Výber cieľových skupín a stratégie pokrytia trhu
- Proces vymedzenia trhovej pozície...
|
|
3,3 |
36x |
|
Marketingový výskum
Prednášky42 s. / 2. roč. / ppt
V dnešnom turbulentnom prostredí poznačeným množstvom zmien potrebujú manažéri denne nové informácie, aby mohli realizovať včasné a kvalitné rozhodnutia. Dôležitú rolu hrá dostupnosť, relevantnosť a spoľahlivosť informácii.Nevyhnutnosť pracovať a účinne narábať s informáciami núti manažérov budovať v organizačnej štruktúre efektívne marketingové informačné systémy.
Marketingový informačný systém tvoria ľudia, zariadenia a procedúry na zhromažďovanie, triedenie, analýzu a distribúciu potrebnýc...
|
|
0,3 |
34x |
|
Základy marketingu - Prieskum - Optika Magic spol. s r.o.
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / doc
Úvod
Mnohí ľudia si v dnešnej dobe nedokážu svoj život predstaviť bez moderných zariadení, ktoré im uľahčujú prácu, a to nielen v zamestnaní, ale aj v domácnosti. Moderné prístroje využívajú rôzne technológie a fyzikálne princípy. Jedným z nich je i vplyv elektromagnetického žiarenia, ktoré nás obklopuje takmer zo všetkých svetových strán. Tieto aspekty negatívne vplývajú na človeka namáhaním a zhoršovaním zraku. Nakoľko je zdravie prvoradé a neoceniteľne sú pre ľudí trpiacich touto zrakovou n...
|
|
0,1 |
13x |
|
Skriptá z predmetu Základy marketingu
Skriptá255 s. / - roč. / zip
Skriptá z predmetu Základy marketinguObsah archívu:
Zaklady_Marketingu_1-21str.pdf
Zaklady_Marketingu_140-255str.pdf
Zaklady_Marketingu_22-65str.pdf
Zaklady_Marketingu_66-139str.pdf
|
|
11,8 |
94x |
|
Informatizácia firemných a verejnosprávnych činností
Semestrálna práca9 s. / 2. roč. / doc
Našim hlavným cieľom je poskytnúť ľuďom mladšej a strednej generácie čo najpríjemnejšie kultúrne vyžitie v príjemnom prostredí nášho podniku a poskytovať kvalitné služby na vysokej úrovni. Budeme sa tiež snažiť, aby sme sa stali jedným z najznámejších a najatraktívnejších podnikov v tejto oblasti ako pre zákazníkov, tak aj pre našich obchodných partnerov. Chceli by sme taktiež vykazovať uspokojivý finančný zisk.
Tieto hlavné ciele by sme chceli dosiahnúť poskytovaním vysoko kvalitných služieb ...
|
|
0,1 |
1x |
|