Nie je novinkou, že marketing je v súčasnosti jednou z najúčinnejších metód riadenia. Je to metóda, ktorá v sebe sústreďuje v logickej postupnosti kroky vedúce k tomu, aby prvotný nápad bol zhmotnený do produktu, tento aby ďalej na trhu čo najpriaznivejšie obstál v konkurencii, a zároveň, aby zabezpečil podniku kompenzáciu všetkých - i nepriaznivých vplyvov - ktoré tento proces nevyhnutne vyvoláva.
Marketing ako metódu je možné rozdeliť do štyroch fáz [1] :
• koncepčná fáza,
• analytická fáza...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.