4. kapitola- Získavanie zamestnancov Každý zamestnávateľ chce vybrať najlepších zamestnancov čí už ide o manuálne alebo intelektové práce. Každý zamestnávateľ chce mať najlepších remeselníkov, účtovníkov a manažérov.Zamestnávateľ, aby mohol prilákať zamestnancov, tak musí byť atraktívny pre potenciálnych zamestnancov, čí už svojimi schopnosťami, vedomosťami, zručnosťami alebo svojimi povahovými vlastnosťami.Z tohto dôvodu čoraz viac zamestnancov využíva personálny marketing. Výhodné pracovné pod...
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.
▼ Nevyhnutné
Vždy povolené. Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal.
▼ Analytické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné agregované štatistické účely.