Epištolárna publicistika v slovenských obrázkových týždenníkoch
Seminárna práca16 s. / 2. roč. / doc
Pre svoju seminárnu prácu som si vybrala tému epištolárnej publicistiky, pretože som s ňou priamo konfrontovaná pri práci v redakcii. Problém veľkosti priestoru určenému názorom čitateľov a príslušných inštitúcií nie je v obrázkových týždenníkoch až taký akútny ako napríklad v dennej tlači, pretože informácie nie sú až také aktuálne a spoločensky závažné, no napriek tomu sa mi zdal zaujímavý.
Hoci na Slovensku existuje dostatočný kolorit rôznorodej tlače, rozhodla som sa venovať obrázkovým týž...
|
|
0,1 |
8x |
|
Členenie a charakteristika publicistiky emocionálneho typu v printovom médiu
Semestrálna práca12 s. / 2. roč. / doc
V mojej práci sa budem zaoberať publicistikou emocionálneho typu. Najprv podám krátku charakteristiku príslušných žánrov a v druhej časti práce sa budem podrobnejšie venovať reportáži a črte. Vybrala som si tieto dva žánre, aby som ich podrobnejšie opísala a porovnala, pretože sú si veľmi blízke, ale zároveň sú odlišné. Črta ma zaujala hlavne preto, lebo som sa s ňou stretla na strednej škole v rámci hodín literatúry a chcela som sa o nej dozvedieť viac, obzvlášť v spojení s jej použitím v print...
|
|
0,1 |
68x |
|
Epištolárna publicistika
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / doc
Nedávno som na zastávke autobusu bola svedkom rozhovoru dvoch pánov v strednom veku, ktorí energicky a horlivo diskutovali o novinároch, týždenníkoch a novinách v nelichotivom svetle. Hovorili o tom, ako si „každý píše čo chce“, koľkokrát sa za pútavým titulkom skrývajú nevyvážené informácie, plné dohadov, neoverených skutočností a poloprávd. Niektorí čakajúci sa debate mlčky prizerali, no našli sa aj takí, ktorí na znak súhlasu otvorene prikivovali. Jedna dôchodkyňa vstúpila do debaty s výtkou,...
|
|
0,1 |
42x |
|
Žurnalistické žánre
Semestrálna práca10 s. / 3. roč. / doc
Pojem maketa periodika v sebe zahŕňa výtvarný a technický plán, nákres úpravy tlačoviny alebo periodika od titulnej strany až po poslednú. Základnou funkciou je určiť obsahové, detailné vymedzenie jednotlivých strán podľa schválenej filozofie periodika a pri výrobnom procese slúžiť ako prototyp(model) pre nasledovné spracovanie a tlač periodika. Rozumie sa tým vývoj od zalamovania strán, cez všetky grafické úpravy, proces redigovania až po tlač.Maketou môjho periodika je denník celoslovenskej pô...
|
|
0,1 |
44x |
|
Projekt periodika - Časopis Ultras-ák
Projekt16 s. / 2. roč. / doc
Určenie filozofie periodika
Už samotný názov naznačuje, že tento mesačník sa bude špecializovať na úzko špecifikovanú skupinu ľudí. Bude to novinkou svojho druhu na slovenskom trhu, keďže podobný časopis vychádza najbližšie v Poľsku pod názvom „To my Kybice“ (To my fanúšikovia) a z vlastnej skúsenosti viem, že si ho objednávajú aj ľudia na Slovensku. Do tejto skupiny patria zväčša futbaloví fanúšikovia, prívrženci fanklubov alebo aj radikálnejší ultras či chuligáni. Časopis bude zameraný hlav...
|
|
0,3 |
33x |
|
Analýza textu - žurnalistické žánre 1
Analýza5 s. / 2. roč. / doc
1.INDEX OPAKOVATELNOSTI135 : 76 = 1,776Štyri krajiny Európskej únie - Nemecko, Rakúsko, Írsko a Dánsko - zvýšili v obavách z dopadov finančnej krízy záruku na všetky súkromné vklady v bankách, nezávisle na ich výške.Garanciu plnej ochrany vkladov zvažuje aj slovenské ministerstvo financií. Pre eTREND to povedal jeho hovorca Miroslav Šmál.Záruky na vklady stanovuje na Slovensku zákon o ochrane vkladov platný od roku 2001. Podľa neho platí záruka na súkromné vklady do 90 percent ich hodnoty, maxim...
|
|
0,1 |
29x |
|
Publicistika racionálneho typu
Semestrálna práca18 s. / 2. roč. / doc
S publicistikou racionálneho typu sa väčšina ľudí stretáva každý deň. Rôzne žánre publicistiky racionálneho typu sa objavujú v novinách a časopisoch, no človek si ani neuvedomuje, že sa dostáva do kontaktu s niečím takým, pretože nevie, že je to práve ono. Cieľom mojej práce je čitateľovi priblížiť a objasniť problematiku publicistiky racionálneho typu. Túto tému som si tiež vybrala preto, lebo ma veľmi zaujala. Žánre publicistiky racionálneho typu sú rôznorodé, každý si nájde niečo svojmu srdcu...
|
|
0,1 |
39x |
|
Rozdiel medzi odborným, umeleckým a novinárskym prejavom
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
Úvod
S prejavom sa stretávame denne vo všetkých médiách takmer bez toho aby sme si to uvedomovali. Jazykový prejav môžeme stručne charakterizovať ako spôsob usporadúvania jazykových prostriedkov jazykovým štýlom. Štýl je definovaný ako cieľavedomý výber jazykových prostriedkov. Vzťah medzi prejavom a štýlom odborne vyjadril Jozef Mistrík vo svojej publikácii Štylistika: „Štýl je spôsob prejavu, ktorý vzniká cieľavedomým výberom, zákonitým usporiadaním a využitím jazykových i mimojazykových pr...
|
|
0,1 |
15x |
|
Členenie a charakteristika publicistických žánrov
Semestrálna práca7 s. / 2. roč. / doc
CHARAKTERISTIKA PUBLICISTICKÉHO ŠTÝLU
Publicistický štýl, inak nazývaný aj novinársky či žurnalistický štýl má už pevné postavenie medzi jednotlivými jazykovými štýlmi. Mohli by sme ho definovať ako štýl pomerne nový, ktorý sa vyvinul prebratím viacerých prvkov zo štýlu rečníckeho. „Dnes sa publicistický (žurnalistický) štýl definuje ako spôsob cieľavedomého výberu a tematického usporiadania tých spisovných jazykových prostriedkov, ktoré sa používajú na pohotovú, presnú a presvedčivú informác...
|
|
0,1 |
16x |
|
Publicistika racionálneho typu
Semestrálna práca16 s. / 2. roč. / doc
Publicistika je po spravodajstve druhou základnou zložkou novinárskych celkov. V publicistike, na rozdiel od spravodajstva, sú aktuálne javy nielen predmetom stvárňovania, ale aj východiskom pre určité zovšeobecňovanie. Dominujúcou črtou je hodnotenie.
Kým v spravodajských textoch je základnou vlastnosťou textov novosť, v publicistike je dôležitá autentickosť. To však neznamená, že novosť nemá v publicistike žiadne miesto, dominantné postavenie zaujíma napríklad v recenzii, komentári alebo re...
|
|
0,1 |
29x |
|
Spravodajské žánre
Seminárna práca20 s. / 2. roč. / doc
So spravodajstvom sa stretávame denne, či už v dennej tlači, v rozhlasovom vysielaní alebo v televízii. Prostredníctvom jeho novinárskych prejavov sme informovaní o aktuálnom spoločenskom dianí.
Keďže rozoznávame viacero druhov spravodajstva, ako napríklad agentúrne, žurnalistické, rozhlasové, televízne či filmové, cieľom tejto seminárnej práce je hlbšie analyzovať práve žurnalistické spravodajstvo. Jeho charakteristika a základné atribúty sú z teoretického hľadiska rozpracované v prvej časti,...
|
|
0,1 |
43x |
|
Spravodajstvo
Semestrálna práca11 s. / 3. roč. / doc
„Krátka správa je základná novinárska informácia o spoločensky významnej alebo zaujímavej udalosti, ktorá prináša jeden základný, doteraz neznámy fakt, príp. Známy, ale vystupujúci v nových súvislostich. Môže však informovať aj o menej významných udalostich s obsahom miestneho, lokálneho významu. Vtedy sa nazýva lokálka.“
Najčastejšie sa krátka správa člení na tri druhy:
• Noticka
• Fleš
• Jednostĺpec
No nájdeme i členenie, kde sa krátka správa nedelí, respektíve delenie správy ako tak...
|
|
0,1 |
20x |
|
Žurnalistické žánre - spravodajstvo
Semestrálna práca18 s. / 3. roč. / doc
spravodajské žánre, riport a krátka správa a ich hodnotenie na základe ukážok + 5 zaujímavých a 5 nezaujímavých spravodajských titulkov
|
|
0,1 |
6x |
|
Komentár a recenzia – porovnanie
Referát2 s. / 2. roč. / doc
Komentár
Ako vyplýva z latinského commentarius, ktoré znamená vysvetľovanie, pilierom komentárov je snaha predložené fakty nielen sprostredkovať (práve naopak, komentár počíta s určitým kvantom vedomostí čitateľa), ale ich vysvetliť a postaviť ich do nového svetla, do súvisu, a tým podať autorov subjektívny názor, ktorý dáva odpoveď na otázniky, ktoré daná téma vyvoláva. Komentáre sa ako samostatný žáner vyvinuli začiatkom 19. storočia a veľký vplyv na jeho vývoj mala hlavne anglická a fra...
|
|
0,1 |
30x |
|
Mesačník Kompas
Projekt14 s. / 2. roč. / doc
Seminárna práca z predmetu Systém a organizácia práce v tlačovom médiu
Cestovanie za prácou, zábavou, štúdiom, relaxom, športom či spoznávaním nových ľudí, kultúr, prírodných a kultúrnych bohatstiev celkom samozrejme patrí k dnešnej dobe a je súčasťou životného štýlu väčšiny, najmä mladých ľudí. Každý má v sebe aspoň kúsok cestovateľského ducha a chcel by sa ísť raz pozrieť na svoje vysnívané miesto na Zemi.
|
|
0,1 |
4x |
|
Členenie a charakteristika publicistických žánrov
Seminárna práca10 s. / 2. roč. / doc
Publicistické texty, ku ktorým pôvodne patrili len novinárske prejavy, sa dlhodobo zaraďovali do odborného štýlu . Publicistická modelová štruktúra sa ako samostatná začala prejavovať a formovať pred polstoročím. Dnes sa jej prisudzuje významné miesto na poli štýlov a komunikačného styku.
Cieľom publicistických textov je pohotovo informovať o aktuálnych problémoch a otázkach spoločenského, kultúrneho, hospodárskeho aj športového života kdekoľvek a kedykoľvek. Preto musí byť publicistická...
|
|
0,1 |
6x |
|
Reflex (spravodajsko – publicistická relácia)
Seminárna práca14 s. / - roč. / rar
Reflex možno označiť za formát spravodajsko – publicistickej relácie, ktorý nadväzuje na hlavné spravodajstvo. Na obrazovkách TV Markíza sa prvýkrát objavil pred rokom, 1. mája 2006. Už od začiatku nesie podtitul Ľudia, príbehy, emócie. Do povedomia divákov sa dostal najmä vďaka masívnej mediálnej kampani.
Diváci majú možnosť sledovať reláciu Reflex počas pracovného týždňa, vždy po televíznych novinách a pred športovými spravodajským blokom. Presný vysielací čas prešiel za posledný rok len mi...
|
|
0,2 |
11x |
|
Členenie publicistických žánrov v printovom médiu
Seminárna práca11 s. / 2. roč. / doc
Vo svojej práci sa venujem publicistike racionálneho typu. Aby som čitateľa plne uviedla do problematiky v prvej kapitole ho oboznamujem s pojmom žáner, resp. žurnalistický žáner. V ďalšej kapitole sa venujem publicistike vo všeobecnosti a neskôr publicistike racionálneho typu, konkrétne rozboru, interview, redakčnej besede a polemike. Vychádzala som výlučne z odbornej literatúry.
|
|
0,1 |
17x |
|
Publicistika emocionálneho typu
Seminárna práca13 s. / - roč. / doc
Žurnalistické žánre sa členia dvoma spôsobmi na trichonomické- spravodajské, analytické a beletristické a na dichtomické- spravodajstvo a publicistika. Publicistika je oveľa širší pojem ako žurnalistika. Publicistika sú teda žurnalistické prejavy, v ktorých sa vyjadruje postoj ,a ktoré hodnotia. Publicistika sa člení na publicistiku racionálneho typu- logicko pojmové stvárnenie a podanie publicistického prejavu a na publicistiku emocionálneho typu- emocionálne zobrazenie a stvárnenie
publicist...
|
|
0,2 |
20x |
|
Glutinácia, členenie a odstupňovanie textu ako mikrokompozičné prvky
Vypracované otázky3 s. / 2. roč. / doc
Glutinácia textu
- spájanie textových jednotiek do vyšších textov, „zliepanie textu“
- textová jednotka – časť textu, uzavretý myšlienkový celok (vety, súvetia)
- glutinačné prostriedky – lexikálne a syntaktické prostriedky, na čele vety:
1. podmet – glutinačný stupeň 0
2. predmet – 1
3. okolnostné určenie – 2 – bez príslovkového určenia, predložkový pád substantíva, napr. ide po ulici
4. určitý slovesný tvar – 3 – má slovesné gramatické kategórie
5. konektory – 4 – slovné druhy a javy, ...
|
|
0,1 |
28x |
|
Proces novinárskej činnosti
Skriptá17 s. / 2. roč. / doc
Novinár poznáva a hodnotí určité stránky reálneho života (najmä aktuálne), poznané pretvára na nové obrazy (modely) skutočnosti (virtuálna realita) a takto pretvorené ich v mediálnych prejavoch a celkoch sprístupňuje (komunikuje) širokej verejnosti.
|
|
0,1 |
1x |
|
Trichotomická klasifikácia žánrov publicistického štýlu
Vypracované otázky2 s. / 2. roč. / doc
žánre PŠ:
a) spravodajské – správa (info SP), prosté info bez komentárov, radenie faktov za seba; správa (krátka, rozšírená, klasická, referujúca), riport, interview, oznámenie, komuniké, inzerát, plagát, referát
b) analytické – rozbor urč. udalosti, istý nadhľad a analýza, nielen radenie faktov; úvodník, komentár, glosa, posudok, recenzia, kritika, entrefilet, pamflet, karikatúra + dialogické (diskusia, polemika, debata)
c) beletristické – JP sa približujú umeleckému štýlu, fejtónové reportá...
|
|
0,1 |
0x |
|
Žurnalistické žánre v denníku Pravda
Seminárna práca4 s. / - roč. / doc
Pravda je jeden z hlavných slovenských denníkov. Patrí medzi hlavné mienkotvorné denníky s celoslovenskou pôsobnosťou. Cena je 0,50€. Pri jednotlivých denníkoch je v mnohom určujúca ich politická orientácia. Či sa hlási k liberálnej ,ľavicovej alebo konzervatívnej politickej orientácii. Denník Pravda je ľavicovo orientované periodikum. Denníku určite nechýba kritické myslenie. Titul kritizuje takmer každý krok novej vládnej garnitúry v jednotnom duchu: všetky kroky na zvýšenie príjmov štátneho r...
|
|
0,6 |
8x |
|
Klasifikácia jazykových prostriedkov
Vypracované otázky6 s. / 2. roč. / doc
- jazykové prostriedky – všetko, čo sa realizuje pomocou jazyka a patrí k jazyku, slová, vety, vetné spojenia.
Lexika – slovná zásoba, slovné druhy, najmenšie časti, kt. tvoria slohový žáner, slovné druhy a ich funkcie v ŽŽ, slová, slovné spojenia, opisné pomenovania.
Syntax – veta, základná štruktúra vety, súvetia, skúmanie z hľadiska frekvencie a funkcie.
Kompozícia – štruktúra jazykových prostriedkov, vyvrcholenie výberu jazykových prostriedkov
|
|
0,1 |
2x |
|
Beletristické žánre publicistického štýlu
Vypracované otázky3 s. / 2. roč. / doc
Beletristické žánre
- veľmi pestré, variabilné
- fejtón, reportáž, črta, stĺpček causerie (kozirí)
- titulky musia, upútať, až bombastické
- veľa prostriedkov umeleckého štýlu, obrazné pomenovanie (všetko to, čo nenazveme priamo, prirovnania a jeho druhy, opakovanie)
- všetko popri nocionálnej lexike, lexika je zhodná s umeleckým štýlom
- využíva sa autorská licencia: právo zdeformovať slovo, prevrátiť slabiky v slove
- frazeologizmy, príslovia, porekadlá, pranostiky
|
|
0,1 |
3x |
|
Ostatné spravodajské žánre
Vypracované otázky2 s. / 2. roč. / doc
- riport: dlhší ako správa, kratší ako reportáž, referát, hlásenie, informácia
uplatňuje sa spravodajský princíp, využívajú sa obrazné, beletristické JP – malá reportáž
jedna udalosť al. fakt, vysoký stupeň informatívnosti a aktuálnosti
ďalšie podrobnosti, dostatočná predstava, plastickejší obraz o téme, pomáha mu hovorový štýl a priama reč aktérov, svedecká výpoveď, správa očitého svedka o udalosti
zjavná účasť autora, zvyšuje sa autentickosť a účinnosť tohoto SŽ
v porovnaní so správou – b...
|
|
0,1 |
4x |
|
Analytické žánre
Vypracované otázky5 s. / 2. roč. / doc
- nepodávajú strohé info, riešia, analyzujú problém z viacerých hľadísk, vysvetľuje, odvoláva sa na názory, vychádza z citácií, rozoberá ich a analyzuje
- úvodník, komentár, glosa, posudok, recenzia, kritika, pamflet, karikatúra + dialogické (diskusia, polemika, debata)
- vety, súvetia sú rozsiahlejšie (väčšia extenzita), veľký výskyt podraďovacích viet, vedľajšie vety slúžia na analýzu
- lexika: veľa nocionálnej lexiky, popri nej aj emocionálna, mnohé atributívne slová sú silnejšie citovo za...
|
|
0,1 |
2x |
|
Prehľad štýlov spisovnej slovenčiny
Vypracované otázky5 s. / 2. roč. / doc
Havránek: trichotomické členenie štýlov – hovorový, odborný, umelecký
- neskôr sa pridal publicistický
Paulíny: štýly súkromného styku a verejného styku
Mistrík: súčasná klasifikácia štýlov (funkčné štýly spisovnej slovenčiny)
a) objektívne štýly – odborný, administratívny
b) subjektívne štýly – hovorový, umelecký
c) subjektívno-objektívne štýly – publicistický, rečnícky, esejistický
|
|
0,1 |
3x |
|
Rozhlasová a televízna žurnalistika
Poznámky4 s. / 2. roč. / doc
Rozhlasová žurnalistika tvorí súčasť masovokomunikačného priestoru a procesu.
Rozhlas ako prostriedok poznávania a komunikácie. Zohráva rozhodujúci vplyv na vývoj médií. Je dôležitým civilizačným nástrojom. Posúva spoločnosť dopredu. Má pozitívny vplyv na vývoj spoločnosti. Je prostriedkom poznávania. Poznávanie je reprodukovanie spoločenskej reality. Je špecifická ľudská činnosť. Predstavuje obraz objekt. Reality v našom vedomí. Ide o reprodukovanie.
|
|
0,1 |
4x |
|
Informačný postup
Seminárna práca2 s. / 2. roč. / doc
Vybrala som si tento inzerát, pretože má dobre viditeľné všetky vlastnosti informačného slohového postupu. Informačný postup striktne oznamuje, podáva isté informácie, riadi sa určitou stereotypnosťou a má určené postupy, ktoré sa dodržiavajú, medzi ktoré patria okrem iného i „tvrdé začiatky“, čiže podmet stojaci na začiatku vety. Táto vlastnosť sa v takmer celom článku uplatňuje, ba dokonca, prísudok v drvivej väčšine úplne absentuje. Ako príklad môže slúžiť hneď prvá veta: Švec a spol., jedna ...
|
|
0,1 |
1x |
|
Kompozícia žánrov
Vypracované otázky2 s. / 2. roč. / doc
Kvalifikátory:
- ukazovatele, kt. sú charakteristické pre istý žáner
a) fyzické – rozpoznateľné na prvý pohľad,
extenzita – E, rozsah článku, je variabilná, najrozmanitejšia zo všetkých štýlov
horizontálne členenie – H, členenie textu, trichotomické členenie textu, členenie na odseky, členenie stĺpcov medzititulkami – členenie textu na menšie úseky, ľahšie pochopiteľné pre percipienta, závisí od témy, od SP, od individuálneho štýlu autora
vertikálne členenie – V, odstupňovanie textu, m...
|
|
0,1 |
5x |
|
Rozhlasová žurnalistika
Poznámky8 s. / 2. roč. / doc
• Publicistika
• Žáner je – ucelený prejav, komunikát, ktorý je obsahovej i formálnej stránke uzavretý a predstavuje samostatnú jednotku.
• Žáner - je abstraktný a zovšeobecňujúci model prejavu s ustálenými obsahovými a formálnymi znakmi a v žurnalistickej tvorbe sa reprodukuje v konkrétnom, obsahovo a formálne ucelenom komunikáte.
• Žáner je osobitná forma odrazu skutočnosti, majúca svoje ustálené znaky, zakotvené v povedomí tvorcov i recipientov.
|
|
0,1 |
2x |
|
Spravodajské žánre - správa
Vypracované otázky5 s. / 2. roč. / doc
- druhy správ z hľadiska extenzity:
a. oznámenie
b. krátka správa (drobná) – 2 stĺpčeky, najkratšia
c. klasická správa – stredný rozsah, 1/2 strany
d. rozšírená správa – má pokračovanie, na 1 strane začiatok, na 2. pokračuje – závisí od témy
|
|
0,1 |
2x |
|
Žurnalistické žánre 2 - poznámky
Poznámky4 s. / 2. roč. / doc
Žánre v rozhlasovom médiu
rozhlasové žánre sú kategóriou, ktorá sa stále vyvíja, preberajú prvky z publicistických ale aj spravodajských žánrov,
žáner je abstraktná štruktúra (neustále sa opakujúce prvky)
|
|
0,1 |
3x |
|
Základné pojmy žánrológie
Vypracované otázky3 s. / 2. roč. / doc
- žáner – zovšeobecnený model formálne i obsahovo uzavretého kontextového celku
- slohový útvar – konkrétny formálne i obsahovo uzavretý kontextový celok
- slohový postup – neukončený, neuzavretý proces výberu jazykových prostriedkov a ich usporiadanie v jazykovom prejave
|
|
0,1 |
3x |
|
Mobilný telefón Samsung Star 5230 - recenzia
Slohová práca1 s. / 2. roč. / doc
Známy výrobca elektroniky Samsung prišiel pred pár dňami na náš trh s ďalšou novinkou. Je ňou mobilný telefón Samsung Star 5230. Dizajn telefónu sa mi spočiatku vôbec nepáčil. Po týždňovom testovaní som prišla na jeho čaro. V jednoduchosti je krása – tento výrok asi najlepšie vystihuje jeho vzhľad. Obdĺžnik so štyrmi oblými hranami však nemusí vyhovovať každému, ale u mňa budú obliny odteraz rozhodujúcim faktorom pri kúpe nového mobilu. Asi sa pýtate prečo.
|
|
0,1 |
2x |
|
Násilie vo videohrách
Referát1 s. / 2. roč. / doc
V Európskej únii v súčasnosti silnie myšlienkový trend proti násiliu v počítačových hrách a tiež celkovo proti akýmkoľvek počítačovým hrám, v ktorých hráč ovláda postavu so zbraňou. Deje sa tak potom, čo sa zistilo, že 18-ročný nemecký študent, ktorý prišiel ozbrojený do svojej školy a metodicky tam strieľal ľudí, s obľubou hrával Counter-Strike.
|
|
0,1 |
2x |
|
Úvodník
Vypracované otázky1 s. / 2. roč. / doc
úvodník:
aktuálny, prvoradý spoločensko-politický problém v čase, kedy periodikum vychádza, má problém analyzovať, hodnotiť, ukázať východiská, nemá používať mentorský tón, spravidla na prvej strane, nápadne upravený, ak autor úvodníka vyjadruje svoje stanovisko al. názory, je podpísaný, ak úvodník vyjadruje stanovisko redakcie, nemusí byť podpísaný, dnes – editorial
uvádza všetky žánre v danom čísle, zväčša na prvej strane
výkladový SP, informačný SP, príp. úvahový charakter
podobný správe...
|
|
0,1 |
3x |
|
Recenzia filmu Láska a tanec
Referát1 s. / 1. roč. / doc
Niekedy len tanec nestačí
Hip-hop, breakdance, tango či step... To všetko tu už bolo. Tvorcovia filmu Láska a tanec však prišli na scénu s niečím úplne novým a film obohatili o nie až tak veľmi známy druh tanca – swing.
Aj keď sa v minulých rokoch objavilo v kinách množstvo kvalitných tanečných filmov, ako napríklad Lets Dance, Step up či Breakdance girl, treba povedať, že si režisér filmu Tanec a láska Robert Iscov vzal v roku 2009 na svoje plecia skutočne ťažké bremeno.
|
|
0,1 |
0x |
|
Recenzia filmu Láska a tanec
Referát1 s. / 2. roč. / doc
Hip-hop, breakdance, tango či step... To všetko tu už bolo. Tvorcovia filmu Láska a tanec však prišli na scénu s niečím úplne novým a film obohatili o nie až tak veľmi známy druh tanca – swing.
Aj keď sa v minulých rokoch objavilo v kinách množstvo kvalitných tanečných filmov, ako napríklad Lets Dance, Step up či Breakdance girl, treba povedať, že si režisér filmu Tanec a láska Robert Iscov vzal v roku 2009 na svoje plecia skutočne ťažké bremeno
|
|
0,1 |
0x |
|