Cenové stratégie
Popis:
Cenové stratégie
1. Význam ceny v podnikaniach:
rozhodovanie vo výrobnom programe, o službách, v rámci podnikania...
ČO VYRÁBAŤ? AKÉ SLUŽBY POSKYTOVAŤ? PRE KOHO VYRÁBAŤ? ZA AKÚ CENU VYRÁBAŤ ALEBO POSKYTOVAŤ SLUŽBY?
Cena:
je kľúčovým fenoménom podnikania
je nástrojom na získanie zisku
je veľmi citlivým parametrom podnikania – musí spľňať individuálne úžitkové parametre
prináša zisk za určitých okolností
je kategória, ktorá nám dá do pohybu tržby
výnosovosť sa zvyšuje
pravidlá na určenie ceny – zásady, princípy stanovenia ceny
Kľúčové slová:
cenové stratégie
Cenova stratégia
Zdroje:
- Oláh a kolektív - Stratégia ceny
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.