Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Ceny a cenové stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29695
Posledná úprava
04.02.2010
Zobrazené
1 143 x
Autor:
buffinka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
I. TEORETICKÁ PODSTATA CENY
1. Teoretická podstata tvorby ceny:
Cena (C) je jedným z rozhodujúcich prvkov tovarovej výmeny na trhu. Vyjadruje výmenný pomer medzi veľkosťou hodnoty tovaru. Vyjadruje kvalitatívnu rôznorodosť tovarov ako nositeľov hodnoty a kvantitatívne pomery, v ktorých sa tovary vymieňajú. Ek. zdôvodnená C je jednou zo zákl. ek. kategórií tovarovej výroby, musí objektívne pôsobiť na výrobu, spotrebu a na technický rozvoj.

Kľúčové slová:

Ceny

cenové stratégie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko