Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Charakteristika zložiek makroprostredia, v ktorom pôsobia reklamné agentúry na Slovensku

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33392
Posledná úprava
30.05.2010
Zobrazené
1 076 x
Autor:
zadsemuser
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Milé deti, na Slovenské pomery si túto problematiku budete musieť aplikovať samé, ale verím, že to hravo zvládnete! Ja totiž o slovenskom reklamnom trhu viem holé nič…

Úvod – Komplexné strategické plánovanie
Komplexné strategické plánovanie organizácie je tvorené na úrovni vrcholového riadenia firmy. Dáva odpoveď na tieto základné otázky:
• Aké je poslanie firmy
• Aké sú hlavné strategické ciele firmy...

Kľúčové slová:

Charakteristika zložiek makroprostredia

reklamné agentúry


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko