Charakteristika značky T-Com
«»
Prípona
.doc |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
12 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14440 |
Posledná úprava
23.08.2023 |
Zobrazené
3 507 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
T-com je medzinárodná značka, ktorá ponúka produkty a služby pevnej siete. Stratégiou jej pôsobenia je poskytovanie širokej palety moderných komunikačných riešení. S príchodom tejto značky na slovenský telekomunikačný trh boli zákazníkom ponúknuté aj viaceré atraktívne novinky, ktoré im prinesú lepší, zábavnejší a komfortnejší život. Umožní rozšírenie portfólia ponúkaných produktov a služieb pre rôzne skupiny zákazníkov, umožní využitie skúseností a synergií z uvádzania produktov a služieb na viacerých trhoch.
Značka T-Com je synonymom rýchleho a spoľahlivého internetového prístupu, internetového obsahu a spoľahlivých hlasových a dátových služieb, založených na najmodernejších technológiách.
Uvedenie značky T-Com na slovenský trh je odrazom stratégie Deutsche Telekomu, ako aj Slovak Telecomu podporovať vývoj broadbandu, produktov a služieb založených na IP technológiách. V zmysle tejto stratégie prinesie medzinárodná značka T-Com viaceré výhody pre zákazníkov - zlepší sa portfólio produktov a služieb pre všetky skupiny zákazníkov smerujúce k zlúčeniu hlasu, dát a zábavy.
...
Kľúčové slová:
marketing
značka
Slovak Telekom
zákazník
rebranding
telekomunikácie
zmena značky
charakteristika prostredia
charakteristika zákazníka
produkt
služba
Obsah:
- Predstavenie spoločnosti
Charakteristika skupiny Slovak Telekom
Predstavenie členov skupiny
Slovak Telekom, a.s.
T-Mobile Slovensko, a. s.
Zoznam, s. r. o.
Zoznam Mobile, s.r.o.
Charakteristika značky T-Com
Rebranding
Charakteristika prostredia
Definovanie prostredia
Charakteristika zákazníka
Záver
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.