Dasd-Teoretické základy marketingu
Popis:
Priemerná nominálna mesačná mzda v slovenskom hospodárstve vzrástla v treťom štvrťroku 2010 medziročne o 3,7 percenta na 750 eur. Tempo jej medziročného rastu sa tak zrýchlilo o 1,2 percentného bodu. V porovnaní s predchádzajúcim štvrťrokom sa jej suma zvýšila medzikvartálne o 0,8 percenta. Ako ďalej informuje Štatistický úrad (ŠÚ) SR, najvyššiu výplatu mali v tomto období zamestnanci v informačných a komunikačných činnostiach (1 354 eur) a vo finančníctve a poisťovníctve (1 316 eur). Najhoršie zarábali ľudia v ubytovacích a stravovacích službách (534 eur) a stavebníctve (583 eur). V priemere za od začiatku roka sa priemerná nominálna mzda v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zvýšila o tri percentá na 744
Kľúčové slová:
dasd
marketing
služby
Obsah:
- Teoretické základy marketingu
Marketing a spoločnosť
Marketingové prostredie
Nákupné správanie spotrebiteľov
Nákupné správanie organizácií
Marketingový informačný systém a marketingový výskum
Segmentácia trhu, výber cieľového trhu, trhová pozícia
Marketingové plánovanie
Cena v marketingu
Distribúcia
Marketingová komunikácia
Medzinárodný marketing
Služby
Perspektívy marketingu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.