Ekonomika
«»
Prípona
.doc |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
0 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14895 |
Posledná úprava
29.11.2008 |
Zobrazené
1 402 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Analýza správania sa spotrebiteľa
Základom trhovej analýzy je trh výrobkov a služieb. Ide o trh užitočných statkov materiálnej (výrobky) a nemateriálnej (služby) povahy, ktoré majú slúžiť k uspokojovaniu potrieb spotrebiteľov ku konečnej spotrebe.
Na trh výrobkov a služieb vstupujú dva základné subjekty – výrobcovia (firmy) a spotrebitelia (domácnosti). Trh je trhom spotrebiteľov, ktorí majú suverénne postavenie, určujú, čo sa bude vyrábať, rozhodujú o tom svojimi peňažnými hlasmi. Preto pre analýzu trhu konečnej produkcie je strana dopytu.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.