Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Ekonomika

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14895
Posledná úprava
29.11.2008
Zobrazené
1 402 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Analýza správania sa spotrebiteľa

Základom trhovej analýzy je trh výrobkov a služieb. Ide o trh užitočných statkov materiálnej (výrobky) a nemateriálnej (služby) povahy, ktoré majú slúžiť k uspokojovaniu potrieb spotrebiteľov ku konečnej spotrebe.
Na trh výrobkov a služieb vstupujú dva základné subjekty – výrobcovia (firmy) a spotrebitelia (domácnosti). Trh je trhom spotrebiteľov, ktorí majú suverénne postavenie, určujú, čo sa bude vyrábať, rozhodujú o tom svojimi peňažnými hlasmi. Preto pre analýzu trhu konečnej produkcie je strana dopytu.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko