Etika public relations (PR)
Popis:
Etika, deontológia je sústava noriem/zásad/princípov mravného, morálneho a spoločensky vhodného/únosného správania sa ľudí. Jej zásady uplatňujeme v každodennom osobnom, spoločenskom, politickom aj ekonomickom a podnikateľskom živote. Ide tu o tzv. aplikovanú etiku. Z hľadiska obchodu hovoríme o tzv. podnikateľskej etike ("business ethics"). Tá sa uplatňuje v celom priereze ekonomických aktivít. Hovoríme potom o:
- etike organizácií, inštitúcií, podnikov a firiem
- podnikaní a spoločenskej zodpovednosti
- morálke (na) trhu
- morálke riadenia
- povinnostiach zamestnancov
Kľúčové slová:
Etika a public relations
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.