Integrované systémy riadenia - prednášky
Popis:
Integrované systémy riadenia
Cieľ ISR - dlhodobá prosperita a rozvoj produkuje výrobky, kvality, orientácia na zákazníkov - vernosť
zákazníkov (overená značka, lojalita) a trvaloudržateľný rozvoj - s ohľadom na budúcnosť.
Kvalita - (spoľahlivosť) stupeň splnenia požiadaviek súborom inherentných znakov
Regulovaná (40 %) a neregulovaná sféra.
CE - Značka zhody (konformita)
50 % - kvalita
2 % - výroba ovplyvňuje kvalitu
20 % - marketing (požiadavky zákazníkov)
10 % - príprava výrobku (proces konštruktérov)
10 % - vstupy
kvalita = spoľahlivosť - plnenie očakávaní
Význam účinného manažmentu kvality - kvalita je rozhodujúcim faktorom stabilného ekonomického rastu podnikov (znižuje sa počet nepodarkov, lepšia ekonomika podniku, spokojnejší zákazník, lepšie meno, zisk).
» manaž. kvality je najdôležitejším ochranným faktorom pred stratou trhov
»
kvalita je významným zdrojom úspor materiálu a energie
»
kvalita ovplyvňuje makro -ekonomické ukazovatele HDP, obchodná bilancia
»
kv. je limitujúcim faktorom trvalo udržateľného rozvoja
»
kvalita a ochrana spotrebiteľa sú spojité nádoby
»
kvalitný, bezpečný výrobok
Kľúčové slová:
systémy riadenia
koncepcia
manažérstvo kvality
spokojnosť lojality
BOZP
bezpečnosť
manažment
Obsah:
- Integrované systémy riadenia
Koncepcia a princípy manažérstva kvality. Ľudia v QMS
Manažment kvality v jednotlivých etapách životného cyklu výrobku
Činnosť po predaji, po výrobe
Monitorovanie a meranie miery spokojnosti lojality
Environmentálny manažérsky systém
Štruktúra sys. riadenia BOZP
Systém manažmentu bezpečnosti informácií
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.