Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Interkultúrny manažment

«»
Prípona
.docx
Typ
prednášky
Stiahnuté
43 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35939
Posledná úprava
07.03.2011
Zobrazené
2 748 x
Autor:
kubeess
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Interkultúrny manažment: súhrn poznatkov týkajúcich sa špecifík riadenia v rozdielnych kultúrnych prostrediach. Dôvod vzniku je globalizácia trhového prostredia. Ak už odlišnosti (odlišné kultúry) ostatných ľudí okolo prijmeme alebo nie, mali by sme nájsť spôsob ako spolu žiť.

Globalizácia: tesnejšia integrácia krajín a obyvateľov sveta, ktorá umožňuje zníženie nákladov na dopravu a komunikáciu a odstraňuje bariéry v pohybe tovaru, služieb, kapitálu a ľudí. Je to najväčšia zmena, ktorá najviac ovplyvnila väčšinu svetovej populácie v spoločenskej, kultúrnej a ekonomickej činnosti predstavuje produkciu a distribúciu výrobkov a služieb homogénneho typu v celosvetovom meradle.

Kľúčové slová:

interkultúrny manažment

trhové prostredie

medzinárodné podnikanie



Obsah:
  • Pojem kultúra a dôležitosť tohto pojmu
    Ľadovcový koncept kultúry
    Kultúrna cibuľa
    Pozdravy
    Výmena vizitky
    Gestá
    Úsmev
    Očný kontakt
    Obliekanie sa
    Interkultúrny manažment
    Globalizácia
    Internacionalizácia
    Interkultúrna kompetencia
    Japonský manažment, Manažment v USA, Nemecký manažment, Britský manažment, Taliansky manažment, Francúzsky manažment
    Medzinárodné podnikanie
    Firemné motivácie k zapojeniu sa do medzinárodného obchodu
    Prostredie pre medzinárodné podnikanie
    Firemná kultúra a vplyv interkultúrnych rozdielov na firemnú kultúru
    Vplyv dĺžky existencie veľkosti firmy
    Firemná kultúra založená na kultúrnej dominancii (globálna)
    Firemná kultúra založená na synergii (geocentrická)
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko