Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Kľúčové kompetencie technických predmetov I.

«»
Prípona
.docx
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46974
Posledná úprava
18.04.2017
Zobrazené
1 756 x
Autor:
voto.voto
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Kľúčové kompetencie technických predmetov I.
Výsledkom vzdelávania by mal byť strategický zameraný žiak, študent, ktorý chce prevziať zodpovednosť za riadenie svojho učenia, ktorý sa naučil a vie riadiť svoje učenie, ktorý je schopný optimalizovať svoje učenie v škole, mimo školy aj po skončení školy.
Výsledok vzdelávacieho procesu
Súbor vedomostí, osvojených postojov, presvedčení, zručností, názorov a skúseností, získaných nadobudnuté schopnosti, ktoré sa rozvinuli zámerne organizovaným a cieľavedomým výchovno-vzdelávacím procesom.
Vzdelanie :
reprezentuje v určitom časovom interval osobného rozvoja dosiahnutú sústavu vedomostí, schopností a získaných postojov
Ľudský mozog je stvorený na zabezpečenie prežitia človeka, nie na formálne vyučovanie.
Človek sa najlepšie učí to, čo potrebuje pre fyzické, emočné, sociálna a ekonomické prežitie.

Kľúčové slová:

Kľúčové kompetencie

vzdelanie

zodpovednosť

kompetencie učiteľa

spôsobilosť

kritickosť

tvorivosť



Obsah:
  • Kľúčové kompetencie technických predmetov i.
    VÝsledok vzdelávacieho procesu
    VZdelanie :
    IDeálom vzdelávania by mal byť
    Zodpovedný
    VYmedzenie základných pojmov
    Prečo sú kľúčové kompetencie dôležité
    Systémy a štruktúra kľúčových kompetencií v štátoch eú a oecd
    Návrh systému kľúčových kompetencií
    INformačné kompetencie
    Učebné kompetencie
    Zručnosti súvisiace s prípravou na učenie:
    Zručnosti súvisiace s procesom učenia sa:
    Zručnosti súvisiace s kontrolou učenia sa:
    Kognitívne kompetencie
    INterpersonálne (sociálne) kompetencie
    Komunikačné kompetencie
    Personálne kompetencie
    Kompetencie učiteľa
    Profesionálnymi spôsobilosťami učiteľa sú:
    Profesionálne spôsobilosti učiteľa - pokračovanie
    Kľúčové kompetencie v stredoškolskom odbornom vzdelávaní
    Ako formovať kľúčové kompetencie u žiakov
    Stručná charakteristika jednotlivých štýlov učenia
    Stručná charakteristika jednotlivých štýlov učenia -pokračovanie
    Logicko - matematický učebný štýl
    Priestorový (vizuálny) učebný štýl
    Kritickosť - kritické myslenie
    Tvorivosť - tvorivé myslenie
    INtelektové schopnosti
    Štýly myslenia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko