Komunikácia s verejnosťou
Popis:
Základné pojmy komunikácie
Komunikácia – vo všeobecnosti sa chápe ako sprostredkovávanie, teda odovzdávanie a prijímanie
informácií formou reči (písaného resp. tlačeného slova) medzi dvoma alebo
viacerými stranami.
Poznáme viacero druhov komunikácie:
1. Marketingová komunikácia – ide o formu tvorby pozitívneho imidžu firmy
prostredníctvom ovplyvňovania jej vnímania cieľovými
skupinami. Prispieva k budovaniu značky (imidžu) firmy.
2. Komunikácia v samospráve – predstavuje všetky osobné, písomné aj telefonické interakcie
medzi samosprávou a jej zákazníkmi (alebo občanmi, verejnosťou)
Komunikácia s verejnosťou sa označuje aj ako public relations (PR).
Kľúčové slová:
komunikácia
verejnosť
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.