Popis:
Kvalita v službách , Definícia pojmu kvalita , Manažérstvo kvality, Čo znamená kvalita, Čo prináša zlepšovanie kvality, Kvalita ako organizačná koncepcia, Aké úžitky ponúka systém manažérstva kvality, Zmeny v prístupe ku kvalite v historických súvislostiach, Etapy vzťahu organizácie ku kvalite, Kvalita po 2. svetovej vojne, Vývoj manažérstva kvality, Myslitelia (guru) kvality, PDCA cyklus riadenia a zlepšovania,PLAN - DO - CHECK - ACT.
Kľúčové slová:
kvalita v službách
kvalita
manažérstvo kvality
Obsah:
- Kvalita v službách
Definícia pojmu kvalita
Manažérstvo kvality
Čo znamená kvalita
Čo prináša zlepšovanie kvality
Kvalita ako organizačná koncepcia
Aké úžitky ponúka systém manažérstva kvality
Zmeny v prístupe ku kvalite v historických súvislostiach
Etapy vzťahu organizácie ku kvalite
Kvalita po 2. svetovej vojne
Vývoj manažérstva kvality
Myslitelia (guru) kvality
PDCA cyklus riadenia a zlepšovania
PLAN - DO - CHECK - ACT