Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Manažérstvo kvality - Prednášky , ťaháky , pdf súbory na seminárky

«»
Prípona
.zip
Typ
prednášky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
14,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16595
Posledná úprava
23.01.2009
Zobrazené
2 519 x
Autor:
fekette
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
STRATÉGIA NA ÚROVNI PODNIKATEĽSKÝCH JEDNOTIEK

Zakladné typy konkurečnej stratégie sú:
• stratégia nákladového vodcovstva – ak sa stanete výrobcom s najnižšími nákladmi a dosahované trhové ceny vám umožnia dosahovať nadpriemerný zisk.
• stratégie diferenciácie – vyššia kvalita ako je štandard – ochota platiť viac. Ak sa budú vaše výrobky odlišovať od výrobkov konkurencie takým spôsobom, že kupujúci bude ochotný zaplatiť za túto diferenciáciu vyššiu cenu.
• stratégia focus (sústredenie sa na segment trhu) – Rozhodovanie o rozsahu trhu na ktorom bude firma pôsobiť, t.j. či bude pôsobiť na celom trhu, alebo iba na určitom segmente trhu.




Manažment znamená:
• Robiť veci prostredníctvom iných ľudí (Mary Parker Follett)
Úlohou je:
• Vytvoriť celok, ktorý je väčší, než jednotlivé časti
• Zosúladiť požiadavky bezprostrednej budúcnopsti s požiadavkami dlhodobejšej budúcnosti
















Manažment zahŕňa:
• Plánovanie – stanovenie cieľov, spôsob plnenia cieľov
• Organizovanie – analýzy, tvorba pozícií-právomocí, zodpovednosti, vzťahy spolupráce, tvorba dizajnu=organizačnej štruktúry
• Personalistika – výber zodpovedných ľudí pre dané pozície, zvyšovanie kvalifikácie, odmeňovanie
• Vedenie ľudí – vodcovstvo, motivácia, komunikácia
• Kontrola – monitorovanie výsledkov, vyvodenie dôsledkov

Zdroje:
  • www.skodaauto_anabilityReport.cz
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko