Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 056   projektov
0 nových

Manažment kvality - prednášky

«»
Prípona
.zip
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
43224
Posledná úprava
04.02.2014
Zobrazené
1 019 x
Autor:
Lenka11
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prednášky z manažmentu kvality

_____________________________________

Definícia, význam a základné pojmy manažmentu kvality

Cieľom prednášky je vymedziť pojem kvalita a jej význam, určiť prístupy ku kvalite definovať základné pojmy, funkcie manažmentu kvality.
Literatúra: skriptá Manažment kvality 2010

„20. stor. si budeme pripomínať ako stor. produktivity, ale to 21. stor. bude storočím kvality.“
Joseph M. Juran


Kvalita - je súhrn vlastností produktu a jeho schopností uspokojiť požiadavky spotrebiteľa súborom inhertných znakov. Kvalita je miera, s akou súbor prirodzených znakov spĺňa požiadavky.


Požiadavka je potreba (základná, výkonnostná, neočakávaná), alebo očakávanie, kt. je daná:
spotrebiteľom
záväzným predpisom

Kľúčové slová:

kvalita

prednáška

manažment

zákazník

spoločnosť

funkcie

sledovateľnosť



Obsah:
  • Zákazník
    Požiadavky na kvalitu
    Dôvody záujmu o kvalitu
    Funkcie manažmentu kvality
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko