Manažment výroby
Popis:
MANAŽMENT VÝROBY
1. Miesto manažmentu výroby v podnikaní
Východiskom podnikateľského manažmentu výroby je zabezpečiť odbyt produkcie.
Predpokladá to aktívny komerčný prístup vo výrobe, získavať trhy, zákazníkov a postupne utvárať stabilné transfiremné vzťahy
Predpokladá sa aj nové manažérske myslenie a správanie, pretože podnikanie má dve stránky – poskytuje šance (manažment má zvyšovať), ale má aj riziká (manažment má znižovať).
Podstata podnikania vo výrobe
Proces tvorby hodnôt pre zákazníka
Dialóg dopytu a ponuky
Tvorivá činnosť, ktorou sa má zhodnotiť vložený kapitál = zhodnocovací proces
Spôsob sebarealizácie jednotlivca
Kľúčové slová:
manažment výroby
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.