Marketing 1., 2., 3. prednáška
Popis:
prvé 3 prenášky z marketingu
Kľúčové slová:
marketing
teoretické základy
Obsah:
- 1. Teoretické základy marketingu
Marketing je jednou z podnikateľských koncepcii, ktorá sa snaží o nájdenie rovnováhy medzi zákazníkom a manažérom
- pilierom marketingu je orientácia na potreby zákazníka
2. Marketingové prostredie
Ovplyvňuje:
- Ciele podniku: - zisk, návratnosť investícii, spoločenské ciele
- Úlohy marketingu: uspokojiť potreby zákazníkov, získať konkurenčnú výhodu, zvýšiť trhový podiel ,zabezpečiť rast trhu
- Analýzu: zákazníka, konkurencieplánovanie, implementácia, kontrola
PROSTREDIE- predstavuje ekonomický priestor, v ktorom pôsobia vnútorné a vonkajšie faktory ovplyvňujúce bezprostrednú činnosť podniku
3. Nákupné správanie spotrebiteľov
- týka sa nákupného správania jednotlivcov a domácnosti, kt. nakupujú výrobky a služby na osobnú spotrebu
-spotrebitelia- sme my všetci
Spotrebiteľský trh- tvorený všetkými konečnými spotrebiteľmi
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.