Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing 1., 2., 3. prednáška

«»
Prípona
.docx
Typ
prednášky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36587
Posledná úprava
19.01.2011
Zobrazené
1 307 x
Autor:
ivka474
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
prvé 3 prenášky z marketingu

Kľúčové slová:

marketing

teoretické základy



Obsah:
  • 1. Teoretické základy marketingu
    Marketing je jednou z podnikateľských koncepcii, ktorá sa snaží o nájdenie rovnováhy medzi zákazníkom a manažérom
    - pilierom marketingu je orientácia na potreby zákazníka


    2. Marketingové prostredie
    Ovplyvňuje:
    - Ciele podniku: - zisk, návratnosť investícii, spoločenské ciele
    - Úlohy marketingu: uspokojiť potreby zákazníkov, získať konkurenčnú výhodu, zvýšiť trhový podiel ,zabezpečiť rast trhu
    - Analýzu: zákazníka, konkurencieplánovanie, implementácia, kontrola

    PROSTREDIE- predstavuje ekonomický priestor, v ktorom pôsobia vnútorné a vonkajšie faktory ovplyvňujúce bezprostrednú činnosť podniku

    3. Nákupné správanie spotrebiteľov
    - týka sa nákupného správania jednotlivcov a domácnosti, kt. nakupujú výrobky a služby na osobnú spotrebu
    -spotrebitelia- sme my všetci
    Spotrebiteľský trh- tvorený všetkými konečnými spotrebiteľmi
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko