Marketing (15 prednášok)
«»
Prípona
.rtf |
Typ
prednášky |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
2,0 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
6435 |
Posledná úprava
02.08.2018 |
Zobrazené
1 336 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov:
1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku
2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb
3.) dopyt
4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov
5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská činnosť, ktorou možno požadovaný produkt získať za protihodnotu; poznáme barterovú transakciu a peňažnú transakciu
6.) hodnota, náklad a spokojnosť - hodnota produktu znamená schopnosť produktu uspokojiť súhrn potrieb; spotrebiteľ sa snaží vybrať taký produkt, ktorý za rovnakú cenu maximalizuje jeho spokojnosť
7.) trh - je zoskupenie existujúcich a potenciálnych kupujúcich produktu;
8.) podnik - je organizácia, ktorej poslaním je dodávať produkty na trh v optimálnych podmienkach rentability a ktorá má svoje poslanie, zdroje a kompetencie
Kľúčové slová:
marketing
služby
cena
produkt
plánovanie
marketingová komunikácia
marketingový výskum
segmentácia trhu
medzinárodný marketing
Obsah:
- Teoretické základy marketingu
Marketing a spoločnosť
Marketingové prostredie
Nákupné správanie spotrebiteľov
Nákupné správanie organizácií
Marketingový informačný systém a marketingový výskum
Segmentácia trhu, výber cieľového trhu, trhová pozícia
Marketingové plánovanie
Produkt
Cena v marketingu
Distribúcia
Marketingová komunikácia
Medzinárodný marketing
Služby
Perspektívy marketingu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.