Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing, manažment

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
neznámy
ID projektu
14923
Posledná úprava
29.11.2008
Zobrazené
1 305 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ťažiskové princípy marketingu, Identifikovanie hlavných síl v makroprostredí, Analýza odvetvia a konkurencie, Predvídanie a meranie trhu, Základné pojmy pre meranie dopytu, Marketing a ceny

Kľúčové slová:

trh

konkurencia

dopyt

cena


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko