Marketing (podstata marketingu, základné pojmy a princípy, marketingový mix...)
«»
Popis:
Podstata marketingu
Marketing - spoločenský riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to čo potrebujú a čo chcú.
Základné pojmy
Potreby
Želania
dopyt
produkt
výmeny a transakcia
Hodnota, náklad, spokojnosť
podnik
Obchod - marketing
Obchod - orientovaný na predaj
Marketing - výskum, stratégie, trhová pozícia, reklama, predaj
Marketing súčasť obchodu a marketingová filozofia by sa mohla nazvať marketingovou filozofiou
Obchod a marketing plnia spoločenskú funkciu, ktorou je zabezpečiť čo najefektívnejšiu interakciu podniku s trhom.
...
Kľúčové slová:
marketing
produkt
potreba
dopyt
náklady
podnik
obchod
predaj
trh
reklama
propagácia
trhová pozícia
marketingový mix
cena
distribúcia
marketingová komunikácia
spotrebiteľ
klient
Obsah:
- Podstata marketingu
Základné pojmy
Obchod - marketing
Základné princípy marketingu
Marketingový mix
Prístupy k spotrebiteľom
Marketing a spoločnosť
Kritika marketingu
Občianske hnutia zamerané na regulovanie marketingu
Spotrebiteľské práva
Zdroje:
- prednášky
- poznámky
- skriptá
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.