Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Marketing služieb - prednášky

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6886
Posledná úprava
17.08.2018
Zobrazené
1 881 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing ako komplex = zabezpečiť uspokojovanie potrieb zákazníka a splnenie cieľov podniku
- marketing vychádza z marketingového mixu - produkt, place, promotions, price
- komunikačný mix - podpora predaja, osobný predaj, public relations, reklama

Služba = nehmotný výsledok výrobnej činnosti, ktorý uspokojuje ľudské potreby = okamih, v ktorom marketingové pracovné postupy ale aj ľudský činiteľ majú spoločne podporiť vytvorenie a dodanie služby, ktorá zodpovedá zákazníkovým /klientovým/ požiadavkám i potrebám, ale teda i rizikám a očakávaniam.

Rozhodujúci faktor v procese služby je najmä interakcia medzi klientom a predávajúcim.

Kľúčové slová:

marketing služieb

relačný marketing

alokácia ľudských zdrojov

marketingový mix

podpora predaja

osobný predaj

public relations

reklama

personálny manažment



Obsah:
  • Klasické služby ako produkty sa od ostatných výrobkov rozlišujú špecifickými vlastnosťami
    4 skupiny produktov, ktoré sú charakteristické ako čistá služba
    Podstata marketingu služieb pozostáva z viacerých hľadísk
    Vzťah personálneho manažmentu k marketingu služieb
    Klasifikácia služieb
    Proces vývoja marketingu služieb
    Marketing vzťahov
    Model 6-tich trhov
    Určenie trhovej orientácie marketingu vzťahov
    Na definovanie poslania je potrebné si položiť tieto otázky
    Poslanie stanovuje špecifické ciele v nasledujúcich oblastiach
    Úrovne poslania
    Porterove generické konkurenčné stratégie
    2 metódy, ktoré nám pomáhajú pre stanovenie poslania
    Alokácia ľudských zdrojov v oblasti služieb
    Marketing služieb
    Kategorizácia skupín na základe rozdielnych rolí zamestnancov
    Maloobchodná predajňa a jej atmosféra
    Vývesné štítky /štíty/ a výklady v maloobchodných službách
    Klasický marketingový mix
    Rozšírený MM
    Špecifický marketingový mix vzdelávacích služieb vysokej školy
    Komunikačný mix v maloobchodných službách

Zdroje:
  • Jaroslav Ďaďo: Marketing služieb
  • Elvíra Dudinská: Základy marketingu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko