Marketing (Spracované prednášky z marketingu. Výborná pomôcka na skúšku, či zápočet.)
Popis:
Definície marketingu
• „Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny tovarov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. Základnou podmienkou marketingu je trhová ekonomika s fungujúcim trhom kde sa stretáva ponuka s dopytom“.
Marketing je podnikateľskou funkciou ktorá rozpoznáva nenaplnené potreby a túžby,
• určuje a meria ich rozsah a potenciálnu ziskovosť, rozhoduje o tom, ktorým cieľovým trhom by podnik dokázal slúžiť najlepšie,
• vyberá pre tieto trhy vhodné výrobky, služby a programy a
• vyžaduje od každého pracovníka organizácie, aby mal neustále na pamäti zákazníka a slúžil mu.
• Marketing je spôsob nazerania na obchod. Pozerá sa na všetky obchodné aktivity z pohľadu konečného zákazníka.
• Marketing je trhovo orientovaná koncepcia podnikového úsilia o hospodárenie a podnikanie so ziskom
Marketingový prístup znamená
• presne určiť svoj cieľový trh a
• starostlivo skúmať jeho potreby.
...
Kľúčové slová:
marketing
ekonomika
ponuka
dopyt
marketingový mix
produkt
trh
segmentácia trhu
informácia
marketingový informačný systém
marketingové prostredie
STEEP
spotrebiteľ
Maslow
cena
predaj
Obsah:
- MARKETING
MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM
MARKETINGOVÉ PROSTREDIE
VELIČINY TRHU, SEGMENTÁCIA TRHU
SPOTREBITEĽSKÉ SPRÁVANIE
PRODUKT
CENA
DISTRIBÚCIA AKO SÚČASŤ MARKETINGOVÉHO MIXU
MARKETINGOVÝ MIX: PRODUCT, PRICE, PLACE, PROMOTION
Zdroje:
- vlastné spracovanie
- prednášky
- poznámky
- skriptá
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.