Marketing v odevnom priemysle
Popis:
2. Marketing v odevnom priemysle
Odevný priemysel: chápe sa skupina producentov, ktorí vyrábajú sortiment odevov, oblečenia a módnych doplnkov. Producenti pracovných odevov- pracovné odevy, uniformy.
Odvetvie zamerané na výrobu módnych odevov je najdynamickejšie ale aj najrizikovejšie v národnom hospodárstve, ktoré vyplývajú z neustálych zmien v želaniach a potrebách zákazníkov.
Marketing módnych odevov je založené na duálnej koncepcii riadenia: orientácia firmy na požiadavky trhov, zákazníkov a konkurencie a na druhej strane plnenie firemných cieľov a zabezpečenie odbytu.
Marketingová koncepcia:
» špecifické marketingové ciele
»
ciele a kroky ich dosiahnutia (marketingové stratégie)
»
operačné činnosti (marketingový mix)
Kľúčové slová:
značka
dizajnová politika
odev
odevný priemysel
marketingový mix
Obsah:
- 2. Marketing v odevnom priemysle
2.2. Pojem móda, klasifikácia producentov odevov, proces vzniku odevu a riziko v odevnom priemysle
2.3. Marketingové prostredie odevného podniku
2.4. Marketingový mix odevného podniku
2.5. Vybrané formy MO v OP na Slovensku
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.