Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing v odevnom priemysle

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
28 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8055
Posledná úprava
22.01.2018
Zobrazené
2 280 x
Autor:
melissska
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
2. Marketing v odevnom priemysle

Odevný priemysel: chápe sa skupina producentov, ktorí vyrábajú sortiment odevov, oblečenia a módnych doplnkov. Producenti pracovných odevov- pracovné odevy, uniformy.
Odvetvie zamerané na výrobu módnych odevov je najdynamickejšie ale aj najrizikovejšie v národnom hospodárstve, ktoré vyplývajú z neustálych zmien v želaniach a potrebách zákazníkov.
Marketing módnych odevov je založené na duálnej koncepcii riadenia: orientácia firmy na požiadavky trhov, zákazníkov a konkurencie a na druhej strane plnenie firemných cieľov a zabezpečenie odbytu.
Marketingová koncepcia:
» špecifické marketingové ciele
» ciele a kroky ich dosiahnutia (marketingové stratégie)
» operačné činnosti (marketingový mix)

Kľúčové slová:

značka

dizajnová politika

odev

odevný priemysel

marketingový mix



Obsah:
  • 2. Marketing v odevnom priemysle
    2.2. Pojem móda, klasifikácia producentov odevov, proces vzniku odevu a riziko v odevnom priemysle
    2.3. Marketingové prostredie odevného podniku
    2.4. Marketingový mix odevného podniku
    2.5. Vybrané formy MO v OP na Slovensku
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko