Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17432
Posledná úprava
29.12.2008
Zobrazené
491 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
3. Čo je to Marketing?
3.1 Základy

Zjednodušene je M veda alebo podnikateľská filozofia. O jeho dôležitosti v dnešnej dobe svedčí aj to, že sa vyučuje sa nielen na ekonomických, ale aj na mnohých iných typoch škôl.

Podľa Bauera ho možno chápať v užšom, širšom a rozvinutom zmysle:

• v užšom predstavuje takú podnikateľskú činnosť, ktorá v záujme uspokojovania potrieb a želaní zákazníkov skúma trh za účelom poznania potrieb, vytvára trhom požadované výrobky a služby, oboznámi s nimi spotrebiteľov, určí ceny, zorganizuje predaj produktov a ovplyvňuje kupujúcich
• v širšom určitú podnikateľskú filozofiu, uplatňovanú v celom podniku, firma ako celok sa má stotožniť so svojimi zákazníkmi, vcítiť sa do ich problémov a riešiť ich - úlohou vrcholového manažmentu je integrovať marketingový prístup do všetkých podnikových funkcií a činností...

Kľúčové slová:

marketing


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko